Dial Telecom nabízí u služby Telemetry Connect širokou možnost kustomizace dle potřeb zákazníka. Řešení si poradí s přenosy dat skrze běžné i nestandardní protokoly. Rychlá je rovněž implementace služby. Zabezpečení a dohled nad službou 24/7 díky prověřeným technologiím společnosti. Spolehlivost je rovněž garantována díky SLA. Zákazníci mají rovněž možnost pořízení infrastruktury jako služby (s měsíčními poplatky), stejně jako pronájmu SW pro firemní aplikace.
Služba najde uplatnění u provozovatelů technologických sítí (plyn, elektřina, voda, teplo, ropa), ke sledování stavu kritických systémů (UPS, elektrocentrály, mrazicí boxy), získávání dat z měřidel odběratelů, zabezpečení objektů a zařízení, k dohledu nad dopravními zařízeními nebo k propojení mobilního pracoviště.
Technické řešení
Zákaznické koncové zařízení je připojeno přes sériové nebo ethernetové rozhraní ke komunikačnímu zařízení (router nebo modem), které využívá jedné, popřípadě dvou SIM karet. Zákazník tak má možnost využívat k přenosu kvůli zajištění lepší dostupnosti sítě dvou rozdílných mobilních operátorů. Komunikační zařízení následně zajišťuje trvalé připojení do privátního APN mobilní sítě (UMTS/EDGE/GPRS).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva