Duel Jaromíra Soukupa a TÝDEN s prezidentem byly nejsledovanějšími pořady ve své kategorii

01.09.2017 13:36

Televizní Skupina Barrandov svým podzimním programovým schématem navázala na tradici předešlých měsíců, kdy se na trhu pravidelně posouvá stále výše na žebříčku celkové sledovanosti – a to především díky formátům z vlastní tvorby. Včerejší premiérové díly pořadů TÝDEN s prezidentem a Duel Jaromíra Soukupa oslovily 619 tisíc diváků starších 15 let při podílu 6,4 procenta, a staly se tak vůbec nejúspěšnějšími pořady ve své kategorii na českých plnoformátových televizích v uplynulém týdnu.

Duel Jaromíra Soukupa a TÝDEN s prezidentem byly nejsledovanějšími pořady ve své kategorii
Foto: TV Barrandov
Popisek: TV Barrandov

Ve čtvrtek 31. srpna odvysílala televize Barrandov oblíbený politickodiskusní blok sestávající ze dvou pořadů – TÝDNE s prezidentem a Duelu Jaromíra Soukupa – tentokrát o obvinění Andreje Babiše, logu k účtenkové loterii či billboardové kauze. Pod palbou otázek byl první předseda hnutí Svoboda a přímá demokracie Tomio Okamura, kterého doplnil první místopředseda Poslanecké sněmovny Radek Vondráček. V úloze moderátora obou pořadů jste mohli opět spatřit generálního ředitele TV Barrandov a předsedu představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromíra Soukupa.

Výjimeční hosté v čele s prezidentem České republiky Milošem Zemanem a exkluzivní živý přenos měli vliv i na sledovanost. Včerejší TÝDEN s prezidentem zaznamenal 260 tisíc diváků při podílu 7,2 procenta. Alespoň tři minuty v kuse pořad sledovalo 442 tisíc diváků. Zahanbit se nenechal ani Duel Jaromíra Soukupa, který dosáhl také výborných čísel – 186 tisíc při nadprůměrném podílu 5,8 procenta. „Takto vysoký podíl je jednoznačně skvělý výsledek, mnohem víc mě ale těší pozitivní průběh sledovanosti, která rostla jak uvnitř jednotlivých částí, tak mezi nimi – ze 189 tisíc diváků u první části stoupla až na 209 tisíc ve třetí části a svého maxima, 294 tisíc diváků, dosáhla právě těsně před koncem pořadu. To jsou podle mého názoru dostatečně vypovídající čísla a jsem rád, že naši diváci umějí ocenit naši snahu o nové atraktivní pořady z vlastní produkce,“ okomentoval úspěch Jaromír Soukup.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…