„Začít se účastnit výběrových řízení mohou jen zavedené společnosti, které na to mají personální kapacitu a profesní výkonost. Už to byl pro nás samozřejmě určitým způsobem milník. Bez pochyby se dostáváme mezi stěžejní hráče v oblasti outsourcingu PR služeb,“ vysvětlil Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz, mezi jejíž klienty se dlouhodobě řadí například společnosti Invia, Mazars, Activa, Servodata či Enbra. „V každém oboru zastupujeme pouze jednoho klienta, kterému se maximálně věnujeme. V energetice tak s novými akvizicemi pro příštích patnáct měsíců s radostí končíme,“ doplnil.
O agentuře Lesensky.cz
Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti agentura vystavěla na seriózním vztahu s novináři, kterým předkládá kvalitní informace bez jakéhokoliv lobbování. Agentura se specializuje na komplexní marketingové služby, které vhodně propojuje s paralelními PR aktivitami.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva