Co dělat? V ideálním případě zavolat na nepřetržitou telefonní linku, kde operátor zajistí, aby nepříjemnou situaci co nejdříve vyřešil specialista. Ale možností, jak podobným nepříjemnostem čelit, dnes existuje celá řada, a to i tam, kde byste je možná nečekali. Jednou z nich je využití služby E.ON Servis+, která je určena všem zákazníkům společnosti E.ON z kategorie domácností a jíž je možné sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu. Pak stačí jen zavolat a vyškolený specialista vás přijde z nepříjemné situace vysvobodit. Podrobnější informace o službě a dalších možnostech využití jako je například pozáruční servis spotřebičů lze získat na www.eon.cz/servis.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva