ERP systém PREMIER nově svede vystavit faktury s QR kódy

13.09.2013 9:44

Tradiční český výrobce podnikových informačních systémů PREMIER system, a. s. přináší v poslední verzi svého programu novinku v podobě moderního placení faktur.

ERP systém PREMIER nově svede vystavit faktury s QR kódy
Foto: Hans Štembera
Popisek: Ilustrační foto.

Vystavenou fakturu, která obsahuje rovněž takzvaný QR kód, lze snadno zpracovat a zaplatit prostřednictvím běžného chytrého mobilního telefonu nebo tabletu. Kód totiž obsahuje veškeré platební informace o společnosti. Odpadá tak riziko nesprávného vyplnění platebního příkazu. K zavádění sofistikovanějších technologií při zpracování faktur napomohla novela zákona o DPH, jež vešla v platnost počátkem tohoto roku a zrovnoprávnila elektronické faktury na úroveň papírových.

QR kódy nemusí sloužit pouze k propagačním účelům v různých reklamních kampaních. Stále populárnější jsou také jako prostředek úhrady faktur. Přispěla k tomu zejména novela zákona o DPH, která elektronické verze faktur zrovnoprávňuje s těmi klasickými papírovými. Možnost vystavení faktury „vybavené“ QR kódem nově ve svém účetním modulu nabízí také oblíbený podnikový informační systém PREMIER. Kód obsahuje všechny nezbytné platební údaje. Příjemci faktury tak stačí na jeho mobilním telefonu využít aplikaci pro e-bankovnictví k sejmutí kódu a rychlé on-line platbě. Mobilní aplikaci pro podporu plateb prostřednictvím QR kódů nabízí ke stažení zdarma většina významných tuzemských bank (Komerční banka, ČSOB, Raiffeisenbank, Era či Fio banka). Rovněž aktualizace systému PREMIER, která novou funkci obsahuje, je pro všechny zákazníky zdarma.

„Zavedení novinky ve způsobu placení faktur vychází z naší dlouhodobé filozofie rychlé implementace technologických novinek, o které naši zákazníci z řad 15000 uživatelů ERP systému PREMIER skutečně stojí. O nový update, který umožňuje vystavovat faktury doplněné QR kódy je tak, dle předpokladu, zájem. Největší užitek novinka přináší zejména koncovým zákazníkům firem a drobným živnostníkům, kteří si nevedou elektronickou evidenci došlých faktur. Ti upřednostňují rychloplatbu pomocí QR kódu před složitější úhradou jiným způsobem,“ říká Boleslav Buzek, zakladatel a jednatel společnosti PREMIER system, a.s.

Rychlost a spolehlivost pro živnostníky, kteří kráčí s dobou

Přednosti úhrad faktur přes QR kód jsou nasnadě. Příjemce může fakturu zaplatit doslova obratem bez nutnosti cokoliv vyplňovat. Kód pouze vyfotí svým chytrým mobilem nebo přes tablet. Zbytek transakce proběhne po finálním schválení plně automaticky. Používání QR kódů v platebním styku rovněž přispívá k renomé dodavatelské společnosti, coby moderního obchodního partnera.

Nastavení je jednoduché

Snadné je také nastavení samotného systému PREMIER. Pokud si uživatel přeje vystavené faktury QR kódem opatřit, stačí pouze zatrhnout příslušnou možnost v menu „Tisk faktur“. Funkci je možné volitelně zapnout či vypnout, například pro určité série tisků, ale i při tisku jednotlivých faktur. QR kód s platebními údaji se pak zobrazí v pravém dolním rohu faktury.

Co je QR kód?

QR kód je prostředek pro automatizovaný sběr dat. Zkratka vychází z anglického „Quick Response“, tedy kódy rychlé reakce. QR kód dokáže zakódovat mnohem větší množství dat, než klasický EAN čárový kód. Specifikace QR kódů je od června 2000 standardem ISO 18004. Standard byl upraven v roce 2006. Kódy jsou určeny pro počítačové zpracování, využívají velké množství technik předcházejících chybám interpretace.

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost PREMIER system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

Více informací naleznete na www.premier.cz

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…