Etnetera opět uspěla v soutěži Internet Effectiveness Awards 2013

31.03.2014 16:46 | Zprávy

polečnost Etnetera a.s., přední česká společnost, která vytváří weby, opět zabodovala v soutěži Internet Effectiveness Awards 2013 (IEA),která oceňuje nejefektivnější projekty na českém internetu, ve které zvítězila v kategorii telekomunikace a IT s projektem online řešení věrnostního programu „O2 Extra výhody“, který vytvořila ve spolupráci s Motion Media s.r.o. pro klienta Telefónica ČR a.s. Soutěž IEA ocenila již po osmé efektivní a funkční řešení pro nejlepší online a internetové kampaně a komunikaci.

Etnetera opět uspěla v soutěži Internet Effectiveness Awards 2013
Foto: Etnetera
Popisek: Etnetera

Internet Effectiveness Awards je soutěž organizovaná Asociací dodavatelů internetových řešení – Asociace.biz, kde odborná porota hodnotí konkrétní projekty na základě efektivity. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům. Letošní rok bylo nominováno celkem 89 projektů, na shortlistu se jich umístilo 36. Tradiční slavnostní vyhlášení výsledků IEA 2013 proběhlo 27. března v Paspově sále v Praze.

O2 Extra výhody (www.o2extravyhody.cz) je řešení nejúspěšnějšího online věrnostního programu v ČR, které umožňuje zákazníkům čerpat výhody a slevy u exkluzivních partnerů na webu, na mobilním webu,v mobilní aplikaci i prostřednictvím SMS. Koncept upouští od klasického využívání typických plastových věrnostních karet a katalogů. V případě O2 Extra je vše realtime - online. V rámci všech vyvinutých platforem má uživatel k dispozici několik funkcí, které mu ulehčí vyhledávání výhod ať pomocí geolokace a nebo jednoduchého filtrování dle kategorií. Součástí komplexního řešení je i aplikace pro partnery, která jim umožňuje validaci kódů v terénu nebo reportovací nástroj, který plní funkci pro další marketingová rozhodnutí a reportování partnerům a stanovení tak příslušných provizí.

Řešení je schopné okamžitě identifikovat uživatele a to jak na webu, tak v mobilní aplikaci. V rámci webu je implementován personalizační nástroj, který usnadňuje uživateli nabídku relevantních výhod a to i v rámci pravidelných newsletterů. Klíčová technologická i konkurenční výhoda je v tom, že řešení pokrývá možnost uplatnění výhod přes všechny online kanály - SMS (klíčová slova), web, mobilní verze webu, mobilní aplikace.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Kde chcete vzít na slibované navýšení platů o 10.000?

A proč jste platy nezvedaly více, když jste mohli? Ostatně vy sama jste byla ministryně. A nehrozí, že když se tak zvedne plat (ne že by se mi to nelíbilo, ale že pak dojde k masivnímu propouštění, protože firmy nebudou moci lidi zaplatit? A co by mě také zajímalo, jestli byste šly znovu do vlády s ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Daňové echo přineslo výsledky

20:16 Finanční správa: Daňové echo přineslo výsledky

Nový koncept nazvaný Daňové echo, který finanční správa spustila jako inovativní nástroj pro přívěti…