Internet je dnes plný údajně pravdivých příhod, které se prý staly známému vašeho známého, jen nikdo přesně neví, kterému. Jak se však mají pojistné společnosti chovat, aby byli klienti spokojeni a firma v zisku? Jak se zachovat ke klientovi, do jehož auta, zaparkovaného na konci mola, opravdu najela parkující ponorka?
Kolem pohledávek se točí množství divných příběhů. Slyšeli jste už tento? |
Koncem března se na podobné otázky podíváme zblízka. Na Druhém výročním fóru pojistných událostí (2nd Annual Claims Forum), které v Praze organizuje společnost Fleming Europe, vystoupí odborníci a manažeři z vedení pojišťoven z celé západní Evropy, od Spojeného království, přes Německo a Švýcarsko až po Českou republiku.
Swiss Re, XL Group, Allianz, Zurich, AIG, Generali nebo AXA - to je pouze zlomek z celkového množství společností, jejichž zástupce můžete potkat již tento měsíc. Jak efektivně spravovat pohledávky? Jak nejlépe zacházet s pohledávkami týkajícími se přírodních katastrof, ublížení na zdraví či motorových vozidel? „Byla to skvělá příležitost vidět, jaké úrovně dosahuje likvidace pojistných událostí v jiných společnostech a jiných krajinách,“ zhodnotil loňské fórum jeden z účastníků, věnující se správě pohledávek v pojišťovně Astra Insurance.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva