Forrester Research: SAP patří mezi leadery v oblasti zákaznicky orientovaných bankovních systémů

23.08.2014 15:50

Sada aplikací SAP for Banking obsahuje řadu sofistikovaných nástrojů umožňujících bankám jednoduše a flexibilně nabídnout zákazníkům takové bankovní služby, které potřebují, a to napříč různými distribučními kanály, včetně sociálních sítí. Na základě porovnání nabídky osmi největších výrobců podle 74 kritérií to konstatuje nejnovější nezávislá studie společnosti Forrester Research: “The Forrester Wave™: Customer-Centric Global Banking Platforms, Q3 2014.

Forrester Research: SAP patří mezi leadery v oblasti zákaznicky orientovaných bankovních systémů
Foto: Archiv
Popisek: SAP

Měnící se nároky zákazníků nutí banky postupně měnit svoji strategii. Zákazníkům už dávno nestačí jen vybrat si peníze z bankomatu a další potřeby řešit na pobočce či po telefonu. Dnešní klienti chtějí stále častěji komunikovat přes sociální sítě, používat mobilní aplikace a další digitální nástroje. Tlak na banky, aby byly schopné nabídnout skutečně zákaznicky orientovaný přístup, se neustále zvyšuje. V řadě případů pro to ale banky nemají dostatečné nástroje. Příklon k zákaznicky orientovanému bankovnictví přitom potvrzují i další výzkumy. Podle loňského Bloomberg Businessweek* je právě takový přístup hlavní prioritou pro 81 procent největších bank.

Ve výzkumu The Forrester Wave: Customer-Centric Global Banking Platforms, Q3 2014** nezávislé agentury Forrester Research byla porovnávána nabídka 8 největších poskytovatelů bankovního softwaru podle 74 různých kritérií zahrnujících kvalitu současné nabídky, správné nastavení strategie i současnou pozici na trhu. Společnost SAP se umístila mezi leadery trhu. „Společnost SAP spojuje hluboké zkušenosti v oblasti podnikových aplikací s nabídkou komplexních bankovních funkcí a nástrojů pro nastavení zákaznicky orientovaného přístupu v bankovních službách. K tomu přidává nejširší portfolio analytických a účetních nástrojů,“ konstatuje studie.

„Své hlavní aplikace si banky pořídily již před několika lety a ty postupně zastarávají. Proto bankovní domy nejsou vždy schopné adekvátně reagovat na potřeby zákazníků, kteří jsou stále náročnější,“ vysvětluje Miroslav Červenka, FSI Business Development Manager společnosti SAP. „Výměna hlavního bankovního systému je vždy spojena s určitým rizikem. Portfolio společnosti SAP proto zahrnuje jak hlavní bankovní systém, tak nadstavby umožňující rozšířit možnosti stávajících řešení a nabídnout klientům skutečně zákaznicky orientovaný přístup,“ doplňuje.

Sada nástrojů SAP for Banking umožňuje zjednodušit klíčové bankovní procesy a doplnit je celou řadou end-to-end řešení zahrnujících podporu multikanálové komunikace, transakčního bankovnictví, řízení plateb, finančního toku i rizik. Součástí jsou i aplikace pro řízení vztahů se zákazníky, včetně plné podpory sociálních sítí, řízení lidských zdrojů a také procurement. Pro velké i malé bankovní domy jsou tak nástroje SAP for Banking možností, jak vyjít vstříc požadavkům zákazníků a poskytnout jim lepší služby napříč všemi kanály, snížit náklady a včas odhalovat rizika, i snadněji a lépe plnit požadavky regulátorů.

Celé znění studie The Forrester Wave: Customer-Centric Global Banking Platforms, Q3 2014 najdete zde: http://bit.ly/1sRMz5A

* Bloomberg Businessweek, Research Services, Banks Betting Big on Big Data and Real-Time Customer Insight, September 2013
** Forrester Research Inc. “The Forrester Wave™: Customer-Centric Global Banking Platforms, Q3 2014”, August 2014

O společnosti SAP

SAP, lídr trhu s aplikačním softwarem, pomáhá podnikům a organizacím všech oborů a velikostí lépe fungovat a dosahovat svých cílů. SAP umožňuje lidem a organizacím pracovat společně mnohem efektivněji a využívat podnikové informace tak, aby byli neustále před konkurencí. Přitom nezáleží na tom, zda je SAP využíván ve skladě nebo podnikové prodejně, na mobilních zařízeních nebo klasických počítačích, na pracovišti zákaznické podpory nebo v kanceláři představenstva. Aplikace a služby společnosti SAP pomáhají již více než 251 000 zákazníků dosahovat vyšších zisků, zajistit si udržitelný růst a přizpůsobovat se aktuálním potřebám. V České republice působí společnost od roku 1992 a dosud získala více než 1000 zákazníků z oblasti podniků, finančních institucí a organizací veřejné správy.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

22:04 Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

Kriminalisté Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování (…