Francouzskému pekařství PAUL se v České republice daří, otevřelo již šestnáctou pobočku

14. 9. 2016 16:57

Celosvětová síť francouzských pekařství PAUL vstoupila na český trh v roce 2008 a od té doby se počet jejích poboček kontinuálně rozrůstá. Zatím aktuálně poslední otevřenou prodejnou je PAUL na Vítězném náměstí v Dejvicích. Celkový počet poboček tak dosáhl 16, včetně tří stánků na Letišti Václava Havla. To, že Čechům francouzské pečivo a další speciality zachutnaly, potvrzuje i stále stoupající návštěvnost prodejen. Každý den obslouží české pobočky pekařství PAUL více než 6 000 zákazníků.

Francouzskému pekařství PAUL se v České republice daří, otevřelo již šestnáctou pobočku
Foto: Paul
Popisek: Poslední otevřenou prodejnou je PAUL na Vítězném náměstí v pražských Dejvicích

„Mezi nejprodávanější produkty v našem portfoliu patří bezpochyby klasický máslový croissant, který v prodejním mixu tvoří 13% z celkových prodejů,“ říká Roman Plíva, Business Unit Director pekařství PAUL a doplňuje: „Croissanty prodáváme jak samostatně, tak různě upravené a doplněné kvalitními surovinami. Velmi blíbený je například croissant plněný výběrovou šunkou a sýrem Ementál.“ Pekařství PAUL reaguje i na aktuální trendy a chutě zákazníků, výsledkem je croissant plněný kozím sýrem President a sušenými brusinkami. „Okamžitě po startu kampaně se z tohoto produktu stala hvězda našeho portfolia a díky tomu byl do nabídky zařazen trvale“.

V průběhu roku 2016 došlo také k obměně v nabídce chlebů a baget. „Většinu těst pro naše výrobky připravujeme v centrální pekárně, situované v centru Prahy. Zde veškeré postupy respektují 126 let tradice pečení chleba a baget,“ vysvětluje pan Plíva a pokračuje: „Nově připravujeme pro zákazníky Ořechový chléb, který mohu osobně doporučit v kombinaci s plísňovými sýry nebo paštikou. Zajímavý je i chléb Campagne z pšeničné a žitné mouky, který se hodí velmi dobře k masům a uzeninám. Pro české zákazníky bude navíc zajímavý i svou chutí, která velmi připomíná český chléb, ovšem upečený na francouzský způsob.“

Pro české zákazníky vytvářejí v pekařství PAUL i speciální produkty, inspirované místními preferencemi zákazníků. Příkladem jsou zmíněné plněné croissanty, které se staly klasikou, nebo loňský vánoční bestseller, Tartaletka s bílou čokoládou a kokosem. „Tato receptura, která pochází přímo „z naší hlavy“, zaujala i ve Francii a byla dokonce zařazena do nabídky i v jiných regionech.“

„Zákazníci vyhledávají stále častěji kvalitní potraviny a jsou si ochotni za ně i více připlatit. V pekařství PAUL jde navíc kvalita ruku v ruce s úžasným zážitkem chuťovým i vizuálním – naše výrobky a prostředí, ve kterém se prodávají, působí pozitivně na všechny smysly našich zákazníkům, kteří se k nám pak rádi vracejí,“ uzavírá Roman Plíva.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Armáda ČR: Praporu pěší roty aktivních záloh KVV Praha požehnal vojenský kaplan Petr Fiala

22:14 Armáda ČR: Praporu pěší roty aktivních záloh KVV Praha požehnal vojenský kaplan Petr Fiala

Deset let poté, co pěší rota Aktivní zálohy Krajského vojenského velitelství Praha – Středočeský kra…