Frýdeckomístecké firmě se daří rozšiřovat své prodejny do dalších českých měst

09.07.2014 17:09

Zatímco v 90. letech fungovaly prodejny Uzenářství Chodura pouze na severní a jižní Moravě, v posledních dvou letech se firma rozrůstá a postupně otevírá své obchody v řadě českých měst. Maso a uzenářské produkty, vyráběné podle tradičních receptur, tak mohou nakupovat lidé žijící například v Praze či Pardubicích. Zatím poslední prodejna vznikla ve Zlíně, která je v plném provozu od 10. července.

Frýdeckomístecké firmě se daří rozšiřovat své prodejny do dalších českých měst
Foto: frydekmistek.cz
Popisek: Frýdek-Místek

„Jsme velice rádi, že se nám podařilo otevřít prodejnu právě ve Zlíně, kde mají rodinné podniky svou tradici. Nechceme být pouze anonymními prodavači obsluhující anonymní zákazníky. Naším cílem je vybudovat síť stálých zákazníků, kteří u nás budou pravidelně nakupovat maso a uzenářské výrobky a přitom se budou moci spolehnout, že veškerý sortiment je čerstvý a v prvotřídní kvalitě,“ uvedl ředitel společnosti Beskydské uzeniny Petr Chodura.

Právě přímá garance čerstvosti a kvality veškerého sortimentu a možnost dodávat speciální řady svých produktů, vyráběných podle rodinných receptur, jsou hlavními důvody, proč firma otevírá vlastní značkové prodejny. Chodurovy výrobky jsou kromě toho k dostání i ve velkoobchodech po celé České republice a na Slovensku.

Při rozšiřování prodejní sítě společnost postupuje dvěma způsoby. Buď otevírá samostatné prodejny, jako je tomu ve Zlíně či Ostravě, anebo funguje v rámci hypermarketů, nejčastěji v Penny Marketech. V obou případech však usiluje o dosažení stejných standardů. „Čerstvost a kvalita stojí na prvním místě. Velký důraz rovněž klademe na vzdělávání zaměstnanců. V našem oboru to nemohou být pouze prodavači, ale odborníci, kteří jsou schopni zákazníkům poradit s výběrem s ohledem na to, co s masem či uzenářským výrobkem zamýšlejí udělat,“ uvedl Chodura.

První Chodurovu prodejnu provozoval již v roce 1919 v Moravské Ostravě Karel Chodura, dědeček současného ředitele Petra Chodury. Právě on začal psát v roce 1990 novodobou historii firmy, kdy postupně založil šest prodejen na Moravě. A ve svém oboru byl úspěšný natolik, že jej o tři roky později vyhlásili Československým podnikatelem roku. Tuto cenu mu po letech socialistického Československa předával Tomáš Baťa jako vůbec prvnímu podnikateli. 

Pod značkou Chodura funguje v současné době 14 prodejen v devíti českých městech. Kromě prodejny ve Zlíně byly tento rok otevřeny další dvě obchodní jednotky, a to v Brumově-Bylnici a Praze-Ládví. Pokud vše půjde podle plánu, do konec roku Uzenářství Chodura zahájí provoz ještě ve Vizovicích a Petřvaldu u Karviné.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …