Hamé: Návrat Zlatého dědictví na TV obrazovky

31. 5. 2013 19:21

Diváky jistě potěší, že se na televizní obrazovky vrací známý spot „Májka - Zlaté dědictví“, tentokrát v novém „balení.“ Až do konce července mohou spotřebitelé při nákupu tří a více masových výrobků od Hamé soutěžit o elektrická kola, chladiče nápojů a vyhrát i další zajímavé letní ceny. Stačí jen poslat sms v žádaném tvaru.

Hamé: Návrat Zlatého dědictví na TV obrazovky
Foto: red
Popisek: Hamé
Tato nová marketingová kampaň Hamé, která poběží v Česku a na Slovensku od 1. 6. 2013, je zaměřená na trvanlivé masové produkty, včetně nejoblíbenější paštiky Májka. Diváci se s ní budou moci setkat na TV PRIMA, České televizi a TV JOJ.  Součástí kampaně je také tisková inzerce.  
 
„Naše spoty ´Zlaté dědictví´ byly díky své odlehčenosti a přesnému cílení přijímány kladně a v minulosti se nám již nejednou velmi osvědčily. Paštiky a masové konzervy navíc patří již tradičně mezi nejoblíbenější potraviny, které si Češi vozí na dovolenou a na výlety. S nástupem letních měsíců chceme proto tento segment ještě více podpořit a připomenout jeho výhody pro spotřebitele,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.
 
Více informací o soutěži na http://www.hame.cz/cs/article/detail/id/142/ham-rozdv-motokola  
 
Spot Zlaté dědictví lze shlédnout na YutuTube kanále Hame TV na http://youtu.be/BKCXhGRD7B8.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Ministerstvo zahraničních věcí hostí seminář MIKTA

8:39 Ministerstvo zahraničních věcí hostí seminář MIKTA

Dne 22. 11. 2017 se ve velkém sále Ministerstva zahraničních věcí České republiky uskuteční od 10:00…