Na začátku letošního roku proběhla prostřednictvím aplikace na sociální síti Facebook soutěž, v níž měli zákazníci za úkol posílat recepty a fotografie pokrmů připravených z hotových omáček Otma a Otma Gurmán.
„Prvních sto receptů bylo odměněno dřevěným stojánkem s výrobky Otma. Ze všech receptů jsme po skončení soutěže vybrali ty nejzajímavější a využili je k vytvoření mini knížečky, na kterou mohou spotřebitelé nyní narazit v obchodech,“ říká Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.
Malá knížka, jíž bylo vyrobeno 200 000 kusů, je nalepená na víčkách jak hotových omáček Otma s modrým víčkem, tak i prémiové řady Otma Gurmán se zeleným víčkem. „Obsahuje celkem čtyři recepty - ve dvou byla jako ingredience použita Otma a ve dvou omáčka Otma Gurmán,“ dodává Mitáčková.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva