Home Credit zefektivnil interakci se zákazníky díky řešení Aastra Solidus eCare

05.08.2013 12:00

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že Home Credit, přední poskytovatel spotřebitelského financování v České republice, úspěšně využívá řešení Aastra Solidus eCare k efektivní interakci se zákazníky. Technologie kontaktního centra, kterou nasadila firma Damovo, partner společnosti Aastra v České republice, pomohla optimalizovat vytížení kontaktního centra, zvýšit tržby a zlepšit služby zákazníkům.

Home Credit zefektivnil interakci se zákazníky díky řešení Aastra Solidus eCare
Foto: Aastra
Popisek: Aastra

V kontaktním centru Home Credit pracuje celkem 190 operátorů, kteří obsluhují půl milionu zákazníků po celé České republice. Firma zpracovává příchozí hovory a realizuje odchozí kampaně, přičemž celé kontaktní centrum se dělí do několika skupin: služby klientské podpory, telemarketing, vymáhání pohledávek a obchodní linka.

Řešení Aastra Solidus eCare poskytuje společnosti Home Credit všechny klíčové funkcionality kontaktního centra. Příchozí hovory jsou nejprve směrovány na systém automatizovaných odpovědí IVR, operátoři pak vyřizují dotazy, které jsou na ně přepojeny na vyžádání volajícího nebo v případě výpadku části systému. 

K dispozici jsou metriky sledující dovolatelnost zákazníků, spokojenost klientů, průměrnou délku hovoru na klientském centru, počet volání na vyřešení dotazu, vyřešení problému na první zavolání a metriky pro aktivní telemarketing. Metriky pomáhají zvýšit efektivitu operátorů a zlepšit zákaznické služby. K největším obchodním přínosům řešení Aastra Solidus eCare patří podpora telemarketingu, která má výrazný pozitivní dopad na obrat společnosti. Úpravy systému reflektující aktuální obchodní potřeby je možné provádět interně, což představuje nemalou úsporu nákladů.

„Důležitou výhodou řešení Aastra je fakt, že umožňuje chod kontaktního centra v tzv. nouzovém režimu, kdy v případě výpadku funkčnosti systému mohou operátoři vyřizovat hovory bez nutnosti provozu síťové infrastruktury a softwarových nadstaveb. Tím můžeme našim zákazníkům garantovat maximální dostupnost,“ řekl Josef Mačica, ředitel odboru IT, ve společnosti Home Credit. „Rovněž oceňujeme tzv. „samoservisovatelnost“ řešení, která umožňuje provádět úpravy bez asistence servisního partnera a tím šetřit náklady.“

V současnosti používá společnost Home Credit technologii Aastra Solidus eCare ve verzi 7.0 a připravuje upgrade na vyšší verzi. Do budoucna plánuje vedení firmy zprovoznit další kanály multimediální komunikace, jako jsou e-maily, SMS, videotelefonie, propojení s webovou stránkou atp. V rámci projektu inovace telefonní ústředny probíhají přípravy na přechod na komunikační server MX-ONE.

O Home Credit a.s.

Společnost Home Credit a.s., člen skupiny PPF, byla založena v roce 1997 a je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Nabízí širokou škálu úvěrových produktů: nákupy na splátky u obchodních partnerů, úvěry na auta, hotovostní půjčky, kreditní karty a revolvingové půjčky. V roce 2012 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,9 miliardy Kč. Společnost Home Credit má zastoupení v České republice, na Slovensku, v Rusku, Bělorusku, Kazachstánu, Číně, Vietnamu a Indii.

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Podvodné výzvy k úhradě cla

19:02 Celní správa: Podvodné výzvy k úhradě cla

Celní úřad pro Pardubický kraj upozorňuje na podvodná jednání a žádá veřejnost o obezřetnost při výz…