Dalším efektem modernizace, o kterou se postarala pardubická IT firma Infinity, je snížení administrativní náročnosti. O dohled všech klíčových IT systémů se tak v celém hotelu Mandarin Oriental, Prague stíhá postarat jediný zaměstnanec. Díky výrazné úspoře času teď může poskytovat hotelovým hostům nadstandarní služby, jako je například pomoc s konfiguracemi jejich WiFi připojení.
Dříve musel hotel pro každý ze svých 10 IT systémů (viz přehled níže) provozovat vlastní fyzický server. To kladlo vysoké časové nároky na práci administrátora, i nároky na fyzický prostor v serverovně, její chlazení a v neposlední řadě také na spotřebu elektrické energie. Oddělený provoz jednotlivých systémů také neumožňoval dostatečnou spolehlivost. Několikrát za rok docházelo kvůli zastaralosti IT infrastruktury k výpadkům různých systémů. Nyní, po využití virtualizace Hyper-V na platformě Microsoft Windows Server 2012, ale zatím nenastal výpadek systémů ani jednou - a hotel navíc může využívat profesionální IT podporu od Infinity pomocí vzdáleného přístupu.
„Využití virtualizace nám v Mandarin Oriental, Prague přineslo úsporu víc jak poloviny času při správě serverů, vyšší dostupnost našich systémů a také nás připravilo na budoucí využití cloudových služeb,“ shrnul své pozitivní zkušenosti Director of IT & T Stanislav Vyhlídka.
Přehled všech deseti IT systémů v hotelu Mandarin Oriental, Prague
- vlastní hotelový informační systém
- účetní systém
- restaurační systém
- spa systém
- docházkový systém
- systém pro event management
- HR systém
- reportingový systém
- poštovní server
- systém pro elektronickou výměnu dat mezi lokálními a centrálními systémy
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva