Po nedávno oznámené obchodní spolupráci s vydavatelstvím Burda Media a CSFD.cz přichází Impression Media se společným produktem s vydavatelstvími Vltava-Labe-Press a OUR MEDIA.
Nový obchodní produkt iNEWSROOM sdružuje kvalitní a respektované zpravodajské tituly Denik.cz, Tyden.cz a Parlamentnilisty.cz. Tento zpravodajský produkt může na měsíční bázi oslovit přes 1,5 milionu unikátních uživatelů z ČR a nabízí tak klientům zásah jasně profilované cílové skupiny. „iNewsroom je dalším pokračováním dosavadní spolupráce skupiny Media Bohemia a VLP. Těší mě, že jsme našli platformu, jak vzájemnou spolupráci rozšířit i do oblasti on-linu. Rozvoj internetových aktivit je jednou z priorit naší skupiny v roce 2014 a společný produkt s Denik.cz do naší strategie přesně zapadá.“ uvedl Jan Fahoun, generální ředitel Impression Media. Obchodní akvizice a nové on-line produkty pro rok 2014 představené v poslední době posouvají Impression Media mezi největší hráče na českém internetovém trhu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva