JCCR: Zůstanou jižní Čechy oblíbenou turistickou destinací? Musí být vidět v online světě

04.04.2018 21:20

Jižní Čechy jsou jedním z nejatraktivnějších turistických regionů. Mají-li si takovou pozici udržet, musí reagovat na nové trendy v cestovním ruchu – online marketing prostřednictvím sociálních sítí.

JCCR: Zůstanou jižní Čechy oblíbenou turistickou destinací? Musí být vidět v online světě
Foto: JCCR
Popisek: Jihočeská centrála cestovního ruchu - logo

Facebook či Instagram dnes ovlivňují mnoho lidí a turisté jejich prostřednictvím plánují dovolenou, ubytování i návštěvu restaurace. Není ale jednoduché se v „online světě“ neztratit. Destinační management Českobudějovicko-Hlubocko proto letos opět chystá sérii vzdělávacích kurzů pro zástupce obcí, měst i majitele hotelů, restaurací a podnikatele v cestovním ruchu.

„Chceme-li být českou top destinací, musíme být na sociálních sítích vidět. Například Českobudějovicko-Hlubocko loni navštívilo na Facebooku @jiznicechy přes jedenáct milionů lidí z celého světa,“ uvedl předseda Destinační společnosti Českobudějovicko-Hlubocko David Šťastný. Novým fenoménem je podle něho také Instagram, který oslovuje zejména mladou generaci cestovatelů. „Slouží jako rychlý prostředek, jak najít zajímavou lokalitu, kam se jet podívat, kde se ubytovat,“ uvedl.

Letošní cyklus vzdělávacích kurzů destinačního managementu naváže na loňskou sérii workshopů o komunikačních dovednostech na sociálních sítích - Facebooku, Instagramu. Od ubytování přes zábavu, kulturu až po přírodu, jídlo a další zážitky. O svých zkušenostech loni přednášel například světoznámý fotograf z Portugalska Joel Santos, ředitelka české a slovenské pobočky společnosti Google Taťána le Moigne nebo ředitel českobudějovického Grandhotelu Zvon Petr Šalda.

„Zájemcům opět poradíme, jak mohou přilákat z „online světa“ více turistů do svých regionů, hotelů i restaurací. Workshopy tentokrát doplníme o celou řadu poznatků, které jsme nasbírali na mezinárodním odborném veletrhu cestovního ruchu WTM v Londýně,“ dodal Šťastný.

Součástí vzdělávacího systému je i jedna z největších konferencí o cestovním ruchu v České republice – Travelcon. Letošní druhý ročník, který pořádá Jihočeská centrála cestovního ruchu, Jihočeský kraj a Destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko, se uskuteční ve dnech 12. – 13. dubna 2018 na českobudějovickém Výstavišti. Určena je odborné veřejnosti podnikající v turismu, hotelnictví, gastronomii, například dopravcům, majitelům restauračních zařízení, zábavních atrakcích nebo cestovních kanceláří.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jak chcete z Bruselu zajistit naši potravinovou soběstačnost?

Podle mě je to klišé a nemůžeme být potravinově úplně soběstační, obzvlášť dnes, kdy je dost nevyzpytatelné počasí. A i kdybychom soběstační byly, nebude nás to stát mnohem více než potraviny z dovozu? Podpora českých potravin je sice hezká věc, ale zas né každý na to má rozpočet. Stačí se podívat n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Technologičtí giganti Google, Meta, Microsoft nebo Nvidia pod jednou střechou

22:04 Hospodářská komora: Technologičtí giganti Google, Meta, Microsoft nebo Nvidia pod jednou střechou

Praktické ukázky využití v podnicích, konzultační zónu a workshopy, na kterých si zástupci firem vyz…