V pondělí 20. listopadu porotci Rudolf Biermann, F. A. Brabec, Milan Býček, Tomáš Jindříšek, Hana Halvorsen Banks, Štěpán Wolde, Jan Mattlach a řada dalších špičkových profíků jednotlivých profesí budou hodnotit nejlepší kreativní práce v reklamě za uplynulý rok. Na výherce čeká opět dvacítka hlavních cen – Zlatých pecek, cena MMS – šek na mediální vysílání v hodnotě Kč 250.000 a zvláštní cenu Internetové a multimediální poroty a cenu Product Placement Award. Zajímavou sondou do estetiky reklamní tvorby bude letos poprvé cena „Akademické poroty“, která je složená ze zástupců Vysoké školy kreativní komunikace.
A protože reklama bez skvělých herců by nemohla existovat, je opět na vás všech, kdo získá cenu v již 4. ročníku veřejné hlasovací soutěže Nejlepší herce v reklamě, pro kterého vloni hlasovalo více než 11.000 respondentů. O hodnotné ceny od partnerů soutěže se může do 31.01.2018 (kdy je uzávěrka), zapojit každý vyplněním krátkého dotazníku na www.hercivreklame.narodnipanel.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva