Kampaň na tmavý ležák B:DARK získala Grand Prix ADC Creative Awards 2015

24.03.2015 13:21

V Praze byly 19. března vyhlášeny výsledky 23. ročníku soutěže Art Directors Club Creative Awards 2015, dříve známé pod názvem Louskáček.

Kampaň na tmavý ležák B:DARK získala Grand Prix ADC Creative Awards 2015
Foto: red
Popisek: Budějovický Budvar

Porota ocenila řadu komunikačních aktivit Budějovického Budvaru realizovaných v loňském roce, které vytvořila reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Hlavní cenu – Grand Prix – získala kampaň na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK. Grand Prix se přitom uděluje nepravidelně pouze mimořádným reklamním počinům (od roku 2005 byla udělena pouze 5x). Budějovický Budvar, n. p. byl navíc vyhlášen i „Klientem roku“, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu. Ocenění „Klient roku“ získal Budějovický Budvar již potřetí během posledních šesti let.

„Kampaní na B:DARK chceme připomenout trhu, že tento skvělý produkt stále vyrábíme. A zvolili jsme úmyslně formu, která není v pivní reklamě běžná, ukazovala, že pivo není jen nápojem pro radostné chvíle s přáteli, ale že může být dobrým společníkem i pro chvíle, kdy si zažíváme drobné každodenní chmury. A to samozřejmě s jistou dávkou humoru. To, spolu s dobrým řemeslným zpracováním, zaujalo většinu porotců,“ říká Aleš Eder, brand manager značky Budweiser Budvar z Budějovického Budvaru.

Cílem kampaně B:DARK byl přesný opak toho, o co se snaží všechny obvyklé a „šťastné“ pivní reklamy. Ukázala, že je v pořádku nemít svůj den. Skládala se z televizního spotu, internetové části, kde lidé dostali šanci ventilovat své chmury, a z reklamních materiálů umístěných přímo v barech a restauracích. Součástí kampaně bylo například i pořádání „Unhappy Hour“ s jedním pivem za cenu dvou, nebo rozdávání kapesníčků k utírání slz mezi hosty. Ústřední spot B:DARK si můžete prohlédnout na odkazu zde.

Porota Art Directors Club Creative Awards 2015 ocenila i další reklamní a komunikační aktivity Budějovického Budvaru realizované v roce 2014 agenturou Kaspen/Jung von Matt:

- zlato pro spot B:DARK v kategorii „Film - TV/ Cinema“
- zlato pro spot B:Dark v kategorii „Craft“
- zlato pro kampaň B:DARK v kategorii „Campaign“
- bronz pro sochu „Rytíře“ z kampaně „NE“ v životní velikosti, která je umístěna ve vestibulu Návštěvnického centra Budějovického Budvaru v kategorii „Design“

Historický přehled ocenění komunikačních aktivit Budějovického Budvaru

2001 – kampaň značky Budweiser Budvar "Jdeme na pivo" získal zlatou EFFII 2001 (soutěž o nejefektivnější reklamní kampaň v České republice)
2004 – značka Budweiser Budvar byla britskou organizací nezávislých odborníků Superbrands zařazena mezi "módní" značky ve Velké Británii a získala titul „CoolBrands leader“
2004 – soubor reklamních předmětů značky Budweiser Budvar získal nejvyšší evropské ocenění za kreativitu a technické provedení Popai Europe Awards 2004
2005 – značka Budweiser Budvar byla zařazena do prestižního seznamu nejvýznamnějších značek České republiky - Superbrands
2006 – značka Budweiser Budvar byla britskou organizací nezávislých odborníků Superbrands jako jediná česká značka zařazena do prestižního britského seznamu „CoolBrands“
2007 – značka Budweiser Budvar byla zařazena do prestižního seznamu nejvýznamnějších značek České republiky - Superbrands
2007 – reklamní kampaň značky Pardál „Jeden z nás“ získala stříbrnou EFFII 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (soutěž o nejefektivnější reklamní kampaň v České republice)
2007 – kampaň značky Pardál „Jeden z nás“ – získal titul „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií)
2009 – televizní spot značky Pardál získal stříbrnou medaili na mezinárodním festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě
2009 – televizní spot značky Pardál získal „Stříbrný bubínek“ na reklamním festivalu v Golden Drum Portoroži
2009 – Budějovický Budvar, n. p. byl v rámci soutěže Louskáček vyhlášen „Klientem roku“, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu
2009 – televizní spot značky Pardál získal Grand Prix v soutěži Louskáček - cenu udělovanou vůbec nejlepší přihlášené reklamě
2009 – televizní spot značky Pardál získal zlatý Louskáček v kategorii „Televizní reklama“
2009 – reklamní kampaň značky Pardál získala zlatý Louskáček v kategorii „Kampaň“
2011 – kampaň značky Budweiser Budvar „Drevny Kocur“ vyhlásil časopis Marketing & Media Polska nejlepší kampaní v sociálních médiích v Polsku
2012 - reklamní kampaň „Vítězná výzva“ na značku Budweiser Budvar v kategorii „On line“ získala zlatý Louskáček
2012 - kampaň „Vítězná výzva“ na značku Budweiser Budvar získala stříbrný Louskáček v kategorii „Kampaň“
2012 - reklama na nealkoholické pivo Budweiser Budvar získala stříbrný Louskáček v kategorii „Print“
2012 - reklama na nealkoholické pivo Budweiser Budvar získala bronzový Louskáček v kategorii „Outdoor“
2012 - etikety na značku Pardál pak získaly bronzový Louskáček v kategorii „Direct marketing“
2012 - etikety na značku Pardál pak získaly bronzový Louskáček v kategorii „Media“
2012 - Budějovický Budvar byl vyhlášen „Klientem roku“ v soutěži Louskáček, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu
2013 – kampaň „NE“ na značku Budweiser Budvar získala Grand Prix v soutěži Louskáček
2013 – kampaň „NE“ na značku Budweiser Budvar získala zlatý Louskáček v kategorii „Campaign“
2013 – kampaň „Pardálova škola ladění“ získala zlatý Louskáček v kategorii „Campaing“
2013 – televizní spot s Janem Třískou z kampaně „NE“ pro značku Budweiser Budvar získal zlatý Louskáček v kategorii „TV – Cinema“
2013 – vyhledávací nástroj na nealkoholické pivo Budweiser Budvar získal bronzový Louskáček v kategorii „Media“
2013 – kampaň „Pardálova škola ladění“ získala stříbrný Louskáček v kategorii „On-line Campaign“
2014 - reklamní spot na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK získal zlato v prestižní kategorii Film na reklamním festivalu Golden Drum v Portoroži
2015 – Grand Prix za kampaň na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček)
2015 - Budějovický Budvar byl vyhlášen „Klientem roku“ v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček), tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu
2015 - „smutný spot“ na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK získal zlato v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček) v kategorii „Film - TV/ Cinema“
2015 - „smutný spot“ na tmavý ležák Budweiser Budvar B:Dark získal zlato v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček) v kategorii „Craft“
2015 - kampaň na tmavý ležák Budweiser Budvar B:DARK získala zlato v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček) v kategorii „Campaign“ 
2015 - socha „Rytíře“ z kampaně „NE“ v životní velikosti, která je umístěna ve vestibulu Návštěvnického centra Budějovického Budvaru získala bronz v soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015 (dříve Louskáček) v kategorii „Design“

O soutěži Art Directors Club Creative Awards 2015

Soutěž, dříve známá jako Louskáček, je prestižní soutěž o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Art Directors Club Creative Awards 2015 je součástí soutěže The ADC*E Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně. Více informací najdete na http://www.adc-czech.cz

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha podá dvě žádosti o dotace z evropských fondů na vybudování dobíjecích stanic

10:04 MHMP: Praha podá dvě žádosti o dotace z evropských fondů na vybudování dobíjecích stanic

Hlavní město chce podpořit rozvoj elektromobility prostřednictvím dvou projektových záměrů. V případ…