Kapsch úspěšně dokončil další dva projekty GSM-R v České republice

08.08.2014 11:46

Železniční úseky Lanžhot (ČR) – Kúty (SR) a Břeclav (ČR) – Hohenau (A) jsou nyní součástí Evropského vlakového zabezpečovacího systému (ETCS).

Kapsch úspěšně dokončil další dva projekty GSM-R v České republice
Foto: Hans Štembera
Popisek: Železnice, ilustrační foto

Kapsch, přední dodavatel radiokomunikačních systémů pro provozovatele železnic po celém světě, vybavil tyto dvě trasy technologií GSM-R (GSM pro železnice). Jedná se o další příspěvek ke standardizovanému systému signalizace, řízení a zabezpečení vlaků na železniční síti v Evropě. Uvedené dva projekty spočívaly v implementaci geo-redundantních páteřních sítí GSM-R a základnových stanic a nedávno byly dokončeny v rámci plánovaného termínu i rozpočtu. Kapsch bude poskytovat technickou podporu společnosti Správa železniční dopravní cesty, státní organizace.

Součástí standardizovaného zabezpečovacího systému ETCS se stává čím dál více částí evropské železniční sítě. Od konce června 2014 jsou technologií GSM-R plně vybaveny dva další důležité úseky. Provozovatelé vlaků nyní mohou spoléhat na plně interoperabilní systém. „Jsme velmi hrdí na to, že můžeme přispívat k hladkému propojování radiokomunikačních systémů na evropských železnicích. Stávající mezery se zaplňují rychlým tempem,“ říká Horst Kaufmann, viceprezident společnosti Kapsch CarrierCom pro prodej technologie GSM-R v regionu střední a východní Evropy (CEE).

Mezinárodní železniční doprava mezi Českou republikou, Rakouskem a Slovenskem

Úsek mezi Břeclaví (ČR) a Hohenau (Rakousko) měří 15 kilometrů a pokračuje dále do Rakouska. Jedná se o důležité železniční spojení pro přepravu cestujících do hlavního města Rakouska, Vídně, a do jeho druhého největšího města, Grazu. Společnost Kapsch na této trase implementovala geo-redundantní páteřní síť GSM-R a jednu další základnovou stanici (BTS). Pro přenos signálů se používají optické kabely. V případě 15km trasy mezi Lanžhotem (ČR) a Kúty (SR), která poté směřuje do Maďarska – jako jedna z klíčových tras pro přepravu osob do Bratislavy (SR) a směrem na jih, např. do Budapešti (Maďarsko) – bylo použito stejné uspořádání.

Společnost Kapsch CarrierCom je předním celosvětovým systémovým integrátorem, výrobcem a dodavatelem ucelených telekomunikačních řešení. Společnost Kapsch CarrierCom poskytuje inovativní řešení pro provozovatele dopravních sítí, železnic a městské veřejné dopravy, jakož i pro společnosti využívající komunikaci mezi počítači v reálném čase, přičemž tato řešení mají z hlediska poslání a podnikání těchto subjektů zásadní význam. Společnost Kapsch CarrierCom je spolehlivým partnerem široké škály klientů, kteří využívají výhod podpory kompletní sady profesionálních služeb a schopnosti společnosti Kapsch CarrierCom tuto podporu zajišťovat. Strategická partnerství a intenzivní orientace na inovace v devíti výzkumných a vývojových centrech v Evropě a Asii zajistila společnosti Kapsch CarrierCom přední pozici na celosvětovém telekomunikačním trhu. Společnost Kapsch CarrierCom je součástí skupiny Kapsch a sídlí ve Vídni.

Další informace viz: www.kapsch.net a www.kapschcarrier.com

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Fine Gusto Nature: Sušené maso z Česka putuje do několika armád Evropy, ale i na Ukrajinu

11:11 Fine Gusto Nature: Sušené maso z Česka putuje do několika armád Evropy, ale i na Ukrajinu

Český výrobce sušeného masa Fine Gusto Nature je jedním z největších producentů sušeného masa ve stř…