Karsa Monitor zajistí e-shopům detailní vyhodnocování cen konkurence v řádu sekund

02.09.2014 20:17

Společnost Karsa Technologies představila nové analytické nástroje, které dávají e-shopům a distributorům možnost sledovat a vyhodnocovat detailně i souhrnně ceny produktů v konkurenčních e-shopech. Nová webová aplikace zpřístupňuje všechna data formou přehledných grafů v reálném čase. Porovnává přitom ceny více než 2 milionů produktů ve stovkách českých i zahraničních e-shopů.

Karsa Monitor zajistí e-shopům detailní vyhodnocování cen konkurence v řádu sekund
Foto: kr-stredocesky.cz
Popisek: Počítač

Moderní cloudový nástroj zjednoduší provozovatelům e-shopů analýzu cen zboží a zajistí jim konkurenční výhodu při strategickém plánování a vlastní cenotvorbě. Kromě dat o cenách produktů v reálném čase nabízí Karsa Monitor i denní reporting konkurence a možnost srovnávání historických dat. Vývoj aplikace trval 14 měsíců a na její přípravě se podílely i největší české e-shopy. „Za pomoci zpětné vazby od našich významných zákazníků jsme navrhli nové analytické nástroje, které umožňují velmi efektivní práci s daty od konkurence. Díky spojení denního reportingu, dlouhodobých modelů a kvalitní interpretace získají e-shopy kompletní podklady pro vlastní cenotvorbu a možnost rychle reagovat na změny trhu,“ vysvětluje Michal Ježek, CEO společnosti Karsa Technologies.

Kromě analýzy cenových hladin sleduje Karsa Monitor i cenové strategie na trhu. Aplikace například ukazuje, zda konkurence přeceňuje plošně, po kategoriích či zda se soustředí jen na stěžejní produkty. Nástroj také identifikuje, jak české e-shopy reagují na cenové akce největších hráčů v daném segmentu. Data v aplikaci je možné aktualizovat až padesátkrát denně, což umožňuje obchodníkům rychlou reakci na aktivity konkurence v nejlukrativnějších obdobích, jako jsou například předvánoční nákupy či sezónní slevy.

Díky paměťové optimalizaci velkých dat a využití masivní paralelizace se vývojářům Karsa Technologies podařilo zajistit generování grafů založených na gigabytech dat v řádu sekund. Okamžité zpracování statistických údajů lze využít například pro testování rychlých cenových akcí a reakcí trhu. Nové analytické nástroje s nepřetržitým přístupem k aktuálním reportům poskytují možnost rychlé reakce a přizpůsobení vlastní cenotvorby z krátkodobého i dlouhodobého pohledu.

Nová aplikace je určena nejen provozovatelům e-shopů, ale také distributorům. Ti ji využijí především k monitoringu cenových hladin i pro nalezení nových příležitostí na trhu. Mezi hlavní funkce Karsa Monitoru patří online analýza, denní reporting prostřednictvím e-mailu a XML datové soubory pro napojení do dalších systémů. „Každému zákazníkovi sestavujeme po konzultaci balíček analytických nástrojů na míru. Při výběru nástrojů se zaměřujeme na obor podnikání, nabízené zboží i konkurenční subjekty,“ upozorňuje Michal Ježek ze společnosti Karsa Technologies. „Největší výhodu pro provozovatele e-shopu představuje možnost vygenerovat si aktuální detailní report pro zvolenou skupinu produktů, časové období a skupinu konkurenčních e-shopů kdykoli a bez nutnosti čekat na zpracování dat, dodává.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

13:21 Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený bazickým indexem, se mezimě…