Čtyřdenní konference hostila mimo jiné zástupce Kirker Holidays, Cox and Kings, Abercrombie and Kent, Great Rail Journeys , Journey A la Carte, Explore, Classic Collection holidays anebo 1st Class Holidays. Mezi zúčastněnými nechyběli ani čeští a britští novináři zaměřující se na oblast cestovního ruchu – TTG (Travel Trade Gazette), Travel Bulletin, Travel Weekly či COT Business.
Úvodní setkání proběhlo v Lobkowiczkém paláci za účasti Prince Williama Lobkowicze, konferenční bloky byly umístěny do prostor Strahovského kláštera.
Prezentace zahájil předseda Oliver Broad, mezi vystupujícími nechyběli zástupci agentury CzechTourism, Prague City Tourism, hotelu Lindner Prague Castle i města Plzně, které hostilo další část programu. Představení Plzně – města kultury 2015 - se neobešlo bez návštěvy plzeňského pivovaru s ochutnávkou zdejšího ležáku a večeří v místních restauracích (restaurace Čaba, vinárna a restaurace u Mansfelda, The PUB). Prezentační část objasnila mimo jiné i vliv sociálních médií na oblast cestovního ruchu (Charles Reid, Carat), využití hudby pro brand značky (Karel Willey, Music Concierge) či vliv osobního postoje na úspěch v oboru (Joel Hicks, zakladatel charity ‘Always With A Smile‘)
Exkurze konané v rámci konference zahrnovaly mimo jiné Pražský hrad a Malou Stranu, plavbu po Vltavě, procházku Josefovem či jízdu na segway skrze centrum Prahy. Pro touroperátory, kteří nabízejí Českou Republiku v cestovním balíčku atraktivní romantické destinace, byl též připraven tematický výlet do Kutné hory a Českého Krumlova.
Závěrečná gala večeře určená pro všechny účastníky konference probíhala v prostorách Trojského zámku, završením konference se stal speciální barokní ohňostroj.
„Nejlepší konference, které jsme se kdy účastnili, a to jsme se účastnili všech dostupných…“, „nádherná destinace, nabitý program a podpora štědrých hostitelů. Zajímavé konferenční workshopy. Odnesl jsem si pocit velké motivace a nadšení pro budoucí práci a propagaci této destinace“, „nádherný mix interaktivní i aktuální debaty spojený s výbornými společenskými akcemi, které ukázaly to nej z místních tradic i kultury“, zazněly slova chvály od účastníků AITO agents 2014.
“Česká Republika je země příběhů, tak věřím, že snad každý z Vás si přinese domů ten svůj příběh” uzavírá Katarina Hobbs, ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism pro UK&Ireland.
AITO
Sdružení nezávislých cestovních kanceláří (AITO) je zastřešující organizace, která zastupuje více než 120 nejvýznamnějších britských nezávislých touroperátorů a cestovních kanceláří, jejichž členové se specializují na destinace, či druhy zájezdů, o které je enormní zájem. Všichni členové AITO jsou povinni poskytovat nejvyšší úroveň služeb a to na třech základních pilířích, kterými jsou výběr, kvalita a servis.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva