Korejská celebrita ochutnala tvarůžky a brala cenu na festivalu mikropivovarů v Plzni

12.11.2016 21:40

Nejen Praha či Český Krumlov, ale i další destinace České republiky jako Jižní Morava, Olomouc, Karlovy Vary či Adršpašské skály se představují ve čtyřdílném pořadu celonárodní korejské televize EBS, který je vysílán po čtyři večery od 7. do 10. listopadu v rámci cyklu World Travel Theme.

Korejská celebrita ochutnala tvarůžky a brala cenu na festivalu mikropivovarů v Plzni
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Natáčení čtyřhodinového programu za účasti populárního moderátora Cho Seungyuna pomohlo v září realizovat zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Koreji ve spolupráci s regionálními partnery a Turkish Airlines.

„Tento projekt nevycházel pouze z oblíbeného konceptu cestovatelské reality show, v nichž „celebrití“ show někdy až zastiňuje navštívené destinace. Pořad naopak přibližuje atraktivní a zábavnou formou českou kulturu, tradice, domácí speciality a zajímavosti hned z různých destinací naší země,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel ZZ Korea agentury CzechTourism.

Snahou je postupný rozvoj strategického korejského trhu, který by motivoval Korejce k tomu, aby cestovali i na Jižní Moravu či objevili krásy české přírody. Moderátor Cho se tak v pořadu objeví v moravském kroji na slavnosti Strážnického vinobraní, absolvuje tandemový seskok s padákem či navštíví představení barokního divadla v Českém Krumlově.

V televizi diváci uvidí dále i Květnou zahradu Kroměříž, Kostnici v Kutné Hoře či kolonády Karlových Varů. Perličkou byla i ochutnávka olomouckých tvarůžků či návštěva festivalu mikropivovarů v Plzni Slunce ve skle, na němž pan Cho dokonce vyhrál třetí místo v soutěži držení tupláku v ruce.

Výsledný pořad poběží v hlavním vysílacím čase televize EBS od 20:50 s několika následnými reprízami. Samotný cyklus World Travel Theme je prestižní, ambiciózní, má vzdělávací charakter i váhu u diváků díky tomu, jak rádi Korejci cestují.

„Klíčová je v něm vždy postava moderátora, který divákům napomáhá představit vzdálenou zemi. My jsme měli štěstí, že se ke spolupráci podařilo získat zástupce, který dnes často vystupuje v médiích, odvážně komentuje současné dění a představuje vzor hlavně pro mladou generaci,“ dodává Procházka.

EBS (Educational Broadcasting System, www.ebs.co.kr/main) představuje v Koreji reprezentativní celostátní televizní stanici, která vysílá animované seriály pro děti, cestovatelské a publicistické pořady či kvalitnější filmy. Dala by se přirovnat ke korejské obdobě  francouzsko-německého kanálu ARTE.  World Theme Travel (http://blog.naver.com/ebstheme) je nejpopulárnější cestovatelský pořad, vysílaný už od roku 2008, jenž se těší stabilní divácké základně.

Korejský incoming meziročně roste dle údajů statistického úřadu o více jak 20 procent, za rok 2016 přijelo do ČR 257 tisíc korejských turistů.  Odhaduje se, že ročně vycestuje přes milión Korejců do Evropy – to znamená, že téměř pětina z nich navštíví Českou republiku.

Na natáčení pořadu spolupracovali Jihomoravská centrála cestovního ruchu, sdružení Střední Moravy a Východní Moravy, Karlovarský kraj, Plzeň – turismus, Český Krumlov tourism či Prague City Tourism.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…