Letiště Praha převzalo správu nad několika službami

01.03.2021 16:09

Letiště Václava Havla Praha přebírá od března 2021 pod svou správu provoz asistenčních služeb pro cestující s omezenou schopností pohybu a orientace (PRM – Passenger with Reduced Mobility) a přepážku odbavení nadrozměrných zavazadel. Tyto služby doposud zajišťoval externí dodavatel, společnost MaidPro Service. Ve všech případech služby fungují pro cestující ve stejném režimu. Cílem Letiště Praha je zvýšit kvalitu těchto služeb a mít možnost flexibilněji reagovat na případné změny.

Letiště Praha převzalo správu nad několika službami
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

„U všech služeb jsme zachovali stávající systém. Například u asistenčních míst zůstává stejná jejich poloha, označení, kontakty i nabízené služby. Cestující tak nepoznají žádný rozdíl. Ani přepážky nadrozměrných zavazadel nebudeme nikam přesouvat,“ říká David Prošek, manažer zodpovědný za asistenční služby a odbavení nadrozměrných zavazadel, a doplňuje: „Klademe vysoké nároky na kvalitu zákaznické zkušenosti. Proto je pro nás zásadní mít tyto důležité služby ve svých rukách, mít přímý vliv na jejich kvalitu a mít možnost měnit a zlepšovat je flexibilně kdykoliv bude potřeba.“

Anketa

Stydíte se před zahraničím, jak Česko zvládá covid-19?

28%
72%
hlasovalo: 15061 lidí

Letiště Praha se na přechod služeb od externího dodavatele připravovalo delší dobu. Došlo k nákupu potřebného inventáře v terminálech, jako jsou například ortopedické vozíky či vynášecí židle pro průjezd uličkou v letadle. Dále letiště investovalo do vhodné techniky na letištní plochu, a to do vozidel se zdvihací kabinou (ambulifty) a upravených minivanů. Přechod služeb si vyžádal také personální posílení, kdy Letiště Praha přijalo do nově vzniklé organizační jednotky přes 50 zaměstnanců.

Letiště Praha nabízí služby asistence jak při odletu, tak při příletu. V areálu se nachází celkem 20 kontaktních míst, ze kterých může cestující požádat o pomoc. Na každém terminálu se v rámci kontaktního místa nachází také jedna komfortní zóna, kde se cestujícímu již napřímo věnuje letištní asistent. Cestující si může službu zarezervovat dopředu, což Letiště Praha přímo doporučuje. Asistenti se tak budou moci cestujícímu věnovat ihned. Všechny potřebné informace pro využití služeb asistence, včetně všech kontaktů, najdou cestující na webových stránkách Letiště Praha ZDE. Speciální přepážky nadrozměrných zavazadel se i nadále nachází v odletové hale Terminálu 1 i 2. Všechny informace, jak postupovat při odbavení či vyzvedávání nadrozměrného zavazadla, najdou cestující opět na stránkách Letiště Václava Havla Praha.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj: Vybrané turistické linky už vyjely

16:13 Královéhradecký kraj: Vybrané turistické linky už vyjely

V sobotu 27. dubna vyjely vybrané turistické autobusové a vlakové linky Veřejné dopravy Královéhrade…