V rámci letošního 9. ročníku soutěže European Business Awards porota posuzovala přes 32 tisíc firem z 33 evropských zemí. Celkem 678 společností z celé Evropy bylo jmenováno vítězi národních kol, kteří postoupili do dalšího klání. V kategorii Customer Focus, ve které zvítězilo Letiště Praha, se umístilo celkem 74 firem z celé Evropy, z toho dvě z České republiky.
„Jsme velmi hrdí na to, že můžeme reprezentovat Českou republiku v pozici vítěze národního kola soutěže European Business Awards, která je obecně vnímána jako ocenění nejdynamičtějších evropských společností. Nyní se připravujeme na další kolo posuzování kandidátů, kde budeme mít možnost detailněji vysvětlit, jak jsme dosáhli našich obchodních úspěchů,“ řekl Václav Řehoř, předseda představenstva Českého aeroholdingu, výhradního akcionáře Letiště Praha.
Adrian Tripp, generální ředitel European Business Awards, řekl na adresu výherců: „Blahopřeji Letišti Praha, stejně jako všem společnostem, které dostaly možnost reprezentovat své země v roli vítězů národních kol. Hrají důležitou roli při vytváření silnější evropské obchodní komunity.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva