Lidl investuje do budoucnosti svých zaměstnanců. Startuje vzdělávací program „Manažer prodejny 21. století“

29.01.2015 21:14

Praha, 28. ledna 2015 – Společnost Lidl odstartovala unikátní vzdělávací a kvalifikační program pro vedoucí svých prodejen. Cílem je rozšířit jejich kvalifikaci a vybavit je komplexními znalostmi v oblasti řídících dovedností a vedení zaměstnanců.

Lidl investuje do budoucnosti svých zaměstnanců. Startuje vzdělávací program „Manažer prodejny 21. století“
Foto: red
Popisek: LIDL spouští vzdělávací program pro vedoucí prodejen

Za tímto účelem připravila společnost Lidl pro své vedoucí pracovníky rozsáhlý rozvojový program. Tato unikátní vzdělávací iniciativa se stává dalším důležitým milníkem na úspěšné cestě maloobchodního řetězce v České republice.

V posledních letech enormně narostly nároky, kterým musí Lidl ve své operativní činnosti čelit. Patří sem především vyšší požadavky zákazníků, neustále se rozšiřující sortiment, větší nároky na zaměstnance, a to všechno jsou výzvy, s kterými se týmy na prodejnách musí poprat. S tím jsou logicky spjata i pracovní očekávání od managementu prodejny a právě z těchto důvodů stojí vedoucí prodejny v popředí této vzdělávací iniciativy.

Cílem vzdělávacího programu s názvem „Manažer prodejny 21. století“ je doplnit vzdělání každému z 230 vedoucích prodejen, kteří v Lidlu pracují. Vedoucí prodejny by se měl v budoucnu méně věnovat přímo provozním činnostem a zaměřovat se spíše na vedení a koučování svého týmu na prodejně. Zároveň se očekává, že bude mít komplexnější přehled o ekonomickém vývoji konkrétní prodejny a vlivu na její další chod.

„Tato vzdělávací iniciativa je investicí do nejcennějšího kapitálu, kterým disponujeme - do našich zaměstnanců. Jsme přesvědčeni, že úspěch tohoto programu pocítí i naši zákazníci,“ okomentoval tuto iniciativu generální ředitel společnosti Lidl Česká republika, Pavel Stratil.

Základem je individuální přístup

Komplexní vzdělávací program může být efektivní pouze tehdy, pokud bude „ušitý“ na míru konkrétní osobě. Všichni vedoucí prodejen proto absolvují takzvaný rozvojový den, během něhož se posoudí jejich schopnosti a další potenciál. V dalším kroku bude individuálně sestaven podrobný plán vzdělávání.

I ti zaměstnanci, kteří na základě prvotního hodnocení splňují požadavky nově definované pozice vedoucího prodejny, projdou doplňujícím vzdělávacím programem. Po jeho ukončení obdrží jako benefit služební automobil. Pro ostatní vedoucí je připraven až roční ucelený soubor firemního vzdělávání.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vláda odvolala na vlastní žádost z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou

22:03 Úřad vlády: Vláda odvolala na vlastní žádost z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou

Vláda na vlastní žádost odvolala z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou. Do jmenování nového hl…