Lidl letos investuje do modernizace prodejen v ČR miliardu korun

04.03.2015 10:05

Praha, 25. února 2015 – Společnost Lidl v loňském roce investovala do modernizace svých prodejen na českém trhu jednu miliardu korun a stejným tempem hodlá investovat i letos. Celkově společnost v ČR dosud investovala více než 20 miliard korun.

Lidl letos investuje do modernizace prodejen v ČR miliardu korun
Foto: red
Popisek: LIDL spouští vzdělávací program pro vedoucí prodejen

„V loňském roce naše společnost proinvestovala miliardu korun do modernizací svých prodejen v České republice. Chceme zajistit našim zákazníkům pohodlnější a modernější nakupování a zároveň zlepšit pracovní podmínky pro své zaměstnance. V  tomto roce hodlá naše firma v investicích pokračovat se stejným tempem,“ říká Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl.

Na úpravy prodejen společnost klade vysoké nároky včetně těch ekologických. V současnosti má Lidl 230 prodejen po celé ČR a provozuje čtyři logistická centra. Do budoucna plánuje kromě modernizací prodejen také rozšiřování skladových ploch a další výstavbu nových prodejen.

Lidl vstoupil na český trh v roce 2003 a to jako poslední ze všech obchodních řetězců. Zatímco někteří z  nich už českou maloobchodní scénu opustili, Lidl se vymanil z  nálepky levného diskontu a patří mezi významné maloobchodní hráče. „Diskontní řetězce si udržují vynikající cenovou image, ale přitom zlepšují své vnímání v kvalitě,“ uvedl Zděnek Skála ze společnosti Incoma GfK, která sleduje chování spotřebitelů i pozici řetězců na trhu. „Kvalita je u nás na prvním místě a svědčí o tom nejen ocenění v testech, ale i spolupráce s michelinským kuchařem,“ dodal Pavel Stratil.

Zákazníci v prodejnách Lidl podle průzkumu Incoma Shopping Monitor a Incoma Shopping Triggers  dlouhodobě oceňují především příznivé ceny, kvalitní a čerstvé zboží i možnost nákupu autem. Průzkum potvrdil, že se Lidlu v  Česku daří a získává si stále více příznivců.

Týdny světových kuchyní, francouzská vína, irské steaky, čerstvé ryby, sushi, i tak vypadá dnešní image Lidlu. „Lidl má hned několik kategorií potravin, ve kterých je konkurenčně silný a které jsou důvodem, proč láká tak velké množství zákazníků. V první řadě jde o balené uzeniny, ovoce a zeleninu, cukrovinky a některé mléčné výrobky jako sýry. Významnou roli hraje i pečivo. Celkově jde o středně velké nákupy pro domácnost, což plně odpovídá formátu prodejen Lidl,“ dodává Zdeněk Skála.

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha podá dvě žádosti o dotace z evropských fondů na vybudování dobíjecích stanic

10:04 MHMP: Praha podá dvě žádosti o dotace z evropských fondů na vybudování dobíjecích stanic

Hlavní město chce podpořit rozvoj elektromobility prostřednictvím dvou projektových záměrů. V případ…