„V loňském roce naše společnost proinvestovala miliardu korun do modernizací svých prodejen v České republice. Chceme zajistit našim zákazníkům pohodlnější a modernější nakupování a zároveň zlepšit pracovní podmínky pro své zaměstnance. V tomto roce hodlá naše firma v investicích pokračovat se stejným tempem,“ říká Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl.
Na úpravy prodejen společnost klade vysoké nároky včetně těch ekologických. V současnosti má Lidl 230 prodejen po celé ČR a provozuje čtyři logistická centra. Do budoucna plánuje kromě modernizací prodejen také rozšiřování skladových ploch a další výstavbu nových prodejen.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva