„V loňském roce naše společnost proinvestovala miliardu korun do modernizací svých prodejen v České republice. Chceme zajistit našim zákazníkům pohodlnější a modernější nakupování a zároveň zlepšit pracovní podmínky pro své zaměstnance. V tomto roce hodlá naše firma v investicích pokračovat se stejným tempem,“ říká Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl.
Na úpravy prodejen společnost klade vysoké nároky včetně těch ekologických. V současnosti má Lidl 230 prodejen po celé ČR a provozuje čtyři logistická centra. Do budoucna plánuje kromě modernizací prodejen také rozšiřování skladových ploch a další výstavbu nových prodejen.
Lidl vstoupil na český trh v roce 2003 a to jako poslední ze všech obchodních řetězců. Zatímco někteří z nich už českou maloobchodní scénu opustili, Lidl se vymanil z nálepky levného diskontu a patří mezi významné maloobchodní hráče. „Diskontní řetězce si udržují vynikající cenovou image, ale přitom zlepšují své vnímání v kvalitě,“ uvedl Zděnek Skála ze společnosti Incoma GfK, která sleduje chování spotřebitelů i pozici řetězců na trhu. „Kvalita je u nás na prvním místě a svědčí o tom nejen ocenění v testech, ale i spolupráce s michelinským kuchařem,“ dodal Pavel Stratil.
Zákazníci v prodejnách Lidl podle průzkumu Incoma Shopping Monitor a Incoma Shopping Triggers dlouhodobě oceňují především příznivé ceny, kvalitní a čerstvé zboží i možnost nákupu autem. Průzkum potvrdil, že se Lidlu v Česku daří a získává si stále více příznivců.
Týdny světových kuchyní, francouzská vína, irské steaky, čerstvé ryby, sushi, i tak vypadá dnešní image Lidlu. „Lidl má hned několik kategorií potravin, ve kterých je konkurenčně silný a které jsou důvodem, proč láká tak velké množství zákazníků. V první řadě jde o balené uzeniny, ovoce a zeleninu, cukrovinky a některé mléčné výrobky jako sýry. Významnou roli hraje i pečivo. Celkově jde o středně velké nákupy pro domácnost, což plně odpovídá formátu prodejen Lidl,“ dodává Zdeněk Skála.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva