Eventová aplikace MIDO navržená GWC World má informační charakter pro uživatele během celé přehlídky. “Uživatel jedním kliknutím updatuje všechny aktuální informace z online výstavního magazínu a sociálních sítí. Zážitek z veletrhu se stává příjemně jednoduchým, vstupenku máte přímo ve smartphonu nebo tabletu, to samé platí o katalogu a všech mapách pavilonů”, vyzdvihl výhody a přínosy aplikace Alessandro Malnati - CEO společnosti GWC World. Konec výstavy MIDO ovšem neznemaná, že apliakce přestává fungovat. Naopak. Uživatelé během celého roku uživatelé přijímají exkluzivní týdenní magazíny mapující žhavé trendy a novinky očního průmyslu.
Vedle toho výstava MIDO hostí známé výrobce, návštěvníky a VIP hosty, kteří na velethr nejen soustředí své nejlepší zboží, ale poskytují také informace o nových trendech a inovacích na poli brýlového průmyslu. “Je pro nás velkou ctí, že můžeme tuto pozitvní a jedinečnou atmosférum zachytit prostřednictvím naší webové televize MIDO TV a přenášet exkluxivní rozhovory směrem k širšímu auditoriu. To byla naše prvotní myšlenka. Dnes TV zajišťuje kompletní pokrytí prostřednictvím živého streamingu jednotlivých akcí, které se na veletrhu odehrávají jako různá ocenění a tiskové konference”, uvedl Luca Paganini, account manager zodpovědný za projekt MIDO TV. Společnost GWC World uvedla MIDO TV na trh v roce 2010 jako oficiální webovou televizi výstavy MIDO. “Jsme vděční za stále stoupající sledovanost, to nás motivuje jít stále vpřed”, uzavřel Luca a poslal upřímné díky všem, kteří MIDO TV sledují.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva