Mlékárna Hlinsko chce novou kampaní bořit mýty o mléce

12.09.2014 13:28

Mlékárna Hlinsko rozjíždí v těchto dnech podzimní reklamní kampaň. Televizní spot doplní reklama v tisku a na internetu. Mlékárna chce navíc formou interaktivního kvízu na webu zákazníky vzdělávat a uvádět na pravou míru mýty o mléce.

Mlékárna Hlinsko chce novou kampaní bořit mýty o mléce
Foto: URS Czech
Popisek: Kráva, ta je v tom nevinně.

„Hlavním tématem kampaně je sdělení, že vše co děláme, děláme s láskou a péčí, abychom zákazníkům dodávali to nejlepší mléko z vybraných českých chovů. Vyjadřujeme to sloganem Tatra S láskou k mléku,“ vysvětlila marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová.

Hraný spot z kreativní dílny agentury McCann Prague, jehož natáčení se ujala společnost Bio Illusion a je pod ním podepsaný režisér a kameraman F. A. Brabec, poběží v televizi od 8. září. Diváci jej mohou vidět na TV Nova, Nova Cinema, Fanda, Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima ZOOM, Smíchov, Telka a TV Barrandov. Kampaň mlékárna podpoří také inzercí v tisku i on-linu.

Cílem podzimní kampaně bude také vzdělávat zákazníky a zároveň vyvracet některé nepravdy, které se o tepelně upraveném mléku tradují. Mlékárna si totiž v nedávné době nechala udělat průzkum mezi spotřebiteli a velká část respondentů v něm opakovala zažité mýty.

„Průzkum odhalil například to, že 74 % lidí se domnívá, že mléko obsahuje konzervanty a právě tady vzniká prostor pro vysvětlení, že konzervanty v mléce Tatra nenajdete,“ přiblížila výsledky Veronika Pácaltová.

Svoji kampaň proto mlékárna podpoří také na webu www.tatramleko.cz. „Připravili jsme kvíz o drobné ceny. Návštěvníci stránek, kteří se kvízu zúčastní, budou odpovídat na jednoduché otázky o mléce. U každé bude možnost zobrazit si doplňující text, který danou oblast vysvětlí,“ řekla Veronika Pácaltová.


 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Uzávěrka 10. ročníku soutěže „Vím proč“ se blíží

13:04 ČEZ: Uzávěrka 10. ročníku soutěže „Vím proč“ se blíží

Už jen necelý měsíc mohou žáci základních a středních škol posílat videa do soutěže „Vím proč“ o nej…