V obsahu časopisu se podstatně rozšířil tematický záběr, přibyly nové rubriky, které se věnují aktuálnímu dění na trhu auto-moto a českým i zahraničním novinkám. Nový AutoHandl přinese také více poradenských článků, odborných doporučení i spotřebitelských testů. Po stránce grafické časopis výrazně zmodernizoval vizáž. Kompletně se změnila obálka, logo i typografie.
„Současnými rozsáhlejšími změnami vycházíme vstříc podnětům našich čtenářů, kteří jsou nám mnohdy věrní od samotných počátků vzniku časopisu v roce 1999. Kombinace fotoinzerce, ve které si čtenář může najít svůj vůz, a redakčních článků, v nichž si o něm může přečíst od odborníků, představuje ojedinělé řešení a zaplňuje mezeru na trhu motoristických časopisů. Věříme, že i díky faceliftu se nám bude dařit získávat také čtenáře nové,“ říká ředitel tištěných a digitálních produktů ANNONCE Michal Matyáš.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva