„Česká silnice nebyla dlouhé roky v majetku správy národního parku, a proto jsme do její opravy nemohli investovat ani korunu“, vysvětluje Jan Drozd, pracovník správy NP, který měl celý projekt opravy již od počátku na starosti, a pokračuje: „Teprve v roce 2007 se podařilo vyjednat bezúplatný převod této komunikace od Ústeckého kraje. Hned poté jsme začali jednat s naším zřizovatelem, tj. Ministerstvem životního prostředí, o přidělení finančních prostředků na její opravu. Již v roce 2009 jsme měli v ruce první projektovou dokumentaci. Trvalo však dalších šest let, než se podařilo vyřešit veškeré problémy, včetně přepracování původní projektové dokumentace a nalezení vhodného zdroje financování.“
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



