Nová kampaň VUT v Brně láká na učení VUT FU

31.01.2015 9:57

VUT v Brně zahájilo novou propagační kampaň určenou pro uchazeče o studium. Od spuštění první krátkého videa si už získala tisíce fanoušků.

Nová kampaň VUT v Brně láká na učení VUT FU
Foto: Martin Šimák
Popisek: Pohled na Brno shora, letecký snímek

I letos se totiž VUT vydalo cestou nekonvenční produkce. „Hledali jsme nějaké nečekané propojení dvou světů, Západu a Východu, fyziky a metafyziky, matematického důkazu a buddhistické mantry. Nakonec jsme stvořili učení zvané VUT FU,” popisuje tvůrce kampaně Adam Hrubý.

Postupně tak vznikly náměty na čtyři díly minisérie o mnichu Lobsingovi, který opouští klášter východního učení a odchází na Západ studovat „techniku života” na VUT. Jeho dosavadní znalosti jsou zde konfrontovány s výzvami vysokoškolského života. „Lobsing má dva mentory - v klášteře je to mistr Ming a na VUT jeho protějšek pan Ing.,” doplňuje Hrubý.

Na webu www.vutfu.cz se tak odvíjí příběh mladého mnicha, který za zvuku známé písničky Hvězdy jsou jak sedmikrásky nad Brnem hrané na tradiční čínský nástroj guženg vstupuje na brněnské hlavní nádraží. Brnu se v kampani přezdívá tajemné údolí Šalin, VUT tu sídlí na tak zvaném Křemíkovém vrchu. Nechybí ani odkazy na nejrůznější brněnské reálie či perličky typu „technické řešení hladu“, což je označení pro instantní nudle.

„Samozřejmě jsme kampaňový web propojili i s fakultami, na které uchazeče o studium lákáme. Například fakultu podnikatelskou představujeme jako ‘Cestu neviditelné pěsti trhu’ takto: Za sedmero byznysplány, na vrcholku věčně rostoucího grafu stojí chrám nezdaněného štěstí. Po pěšině černých čísel však mohou kráčet jen ti nejlepší,” popisuje Ondrušková, která spolu s Hrubým web otextovala.

V dalších dílech kampaně VUT FU se objeví spousta odkazů na svět, ve kterém se studenti VUT pohybují. „Osvědčil se nám humor, který jsme využili v kampani Miluji tě, mé VUT, ale zpracovali jsme ho jinou formou - principy asijských filmů jsme aplikovali i v pohybech kamery nebo v ozvučení,” uvedl producent minisérie Jiří Fiala. Kampaň má zajímavou a zábavnou formou ukázat, že VUT je škola, která se nebojí si sama ze sebe dělat legraci. Další díl o mnichu Lobsingovi bude spuštěn za několik dní.

Tvůrci:

Kampaň

Art director: Adam Hrubý
Design: Adam Hrubý, Jiří Tvrdek
Texty webu vutfu.cz: Pavla Ondrušková, Adam Hrubý
Foto: Vladimír Polidar

videa

Producenti: Jiří Fiala, Lukáš Gargulák - Cinebonbon
Námět: Adam Hrubý, Jiří Fiala, Pavla Ondrušková
Režisér: Lukáš Gargulák
Asistent režiséra: Ed Vut
Scénář: Stanislav Biler, Adam Hrubý, Karolína Gargulák, Jiří Fiala
Kameramani: Jiří Strnad, Lukáš Gargulák, Vladimír Polidar
Kreativa a design: Adam Hrubý
Kostýmy a make-up: Aleš Šeliga, Iveta Huptychová
Zvuk: Lukáš Guderna
Střih a postprodukce: Jiří Fiala
Původní hudba: Jiří Fiala
Produkční: Michal Sikora

Hrají

Lobsing: Adam Weiner
Pan Ing.: Viktor Skála
Mr. Ming: Viktor Skála
Nerd: Jan Balabán
Gothka: Kristína Povodová

Dabing 

Mr. Ming: Po Nan
Lobsing: Jü-ming Chu


 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

JCCR: V oblasti cestovního ruchu musíme zabrat, sousedé nám ubíhají mílovými kroky

19:15 JCCR: V oblasti cestovního ruchu musíme zabrat, sousedé nám ubíhají mílovými kroky

“Na čem nám ujíždějí sousedé” bylo tématem 8. ročníku největší konference cestovního ruchu v České r…