Nová kampaň pro Region sází na vtip a nadsázku

05.01.2015 18:09

Nadsázka a humor jsou hlavními zbraněmi nové komunikační kampaně Českého rozhlasu Region. Jejím úkolem je propagovat stanici v oblastech s nízkou znalostí značky. Hlavním motivem kampaně je upozornit na rychlost informací, které posluchač dostává pouze od své regionální stanice.

Nová kampaň pro Region sází na vtip a nadsázku
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Komunikační kampaň jsme vytvořili plně in-house. Začala v prosinci a poběží i v lednu v tištěných a online médiích, na sociálních sítích i OOH kanálech. Vystupuje v ní náš regionální zprávař Tomáš Matula. Kampaň využívá nadsázku, jejímž úkolem není dělat si legraci z jednotlivých míst, ale naopak ukázat, že regionální zpravodajství Českého rozhlasu je jako u první u všeho důležitého, co se na Vysočině děje,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

V kampani se posluchači setkají například s narážkou na zlidovělou filmovou hlášku o „krematoriu v Pelhřimově“. Zaujmou je i obrovské brambory typické pro kraj Vysočina či „zimní olympiáda“ v Novém Městě na Moravě. Kampaň se tímto způsobem zaměřuje na zcela konkrétní místa a díky tomu také efektivněji cílí na posluchače. Autory kampaně jsou Jiří Haramul a Hana Marhanová, kreativu měli na starosti Jakub Šolín a Khalil Balbaki.


 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Český rozhlas

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

APSS: Očkování stále zachraňuje životy po celém světě

7:23 APSS: Očkování stále zachraňuje životy po celém světě

Evropský týden očkování, European Immunization Week (EIW), který letos připadá na období 21.–27. dub…