Pražskou edici mapy pokřtil za CzechTourism hlavní projektový manažer projektu Česko jako Cool destinace pro mladé cestovatele Ondřej Janků a dále také ředitelka Prague City Tourism Nora Dolanská, která zastupovala i pražský magistrát. Mapa USE-IT ukazuje Prahu tak, jak ji mají rádi mladí Pražané. Letošní edici dominuje život kolem řeky, především tzv. Náplavka, a dění v jejím okolí.
V rámci kampaně k projektu Cool Česko je celkem 116 000 kusů USE-IT map v květnu a červnu distribuováno na zahraničních hudebních festivalech, studentských akcích, ale také v rámci informačních center. Celková návštěvnost 8 zahraničních propagačních akcí, které si již konaly například v Londýně, Barceloně nebo Eindhovenu, dosahuje až 60 000 lidí. Zájemci si kromě USE-IT map mohou z eventů odnést i cenu v podobě výletu do České Republiky (letenka, ubytování a vstupenka na hudební festival). Distribuovány jsou nejen mapy Prahy, ale také Brna, Ostravy, Plzně a Olomouce. Právě USE-IT mapa Olomouce vyšla letos vůbec poprvé, a to právě díky projektu CzechTourism Česko jako Cool destinace.
Projekt agentury CzechTourism - Česko jako Cool destinace si klade za cíl do České republiky přilákat mladé turisty, zejména ve věku 18–26 let, a to z osmi evropských zemí (Velká Británie, Francie, Itálie, Španělsko, Rakousko, Německo, Nizozemsko a Polsko).
Všechny mapy obsahují logo Czech Republic Land of Stories a odkaz na web www.coolczechguide.com. Web je dalším výstupem projektu, který poskytuje tipy na cool místa v 10 městech České republiky. Tyto tipy můžete mít pohodlně stále u sebe i díky stejnojmenné aplikaci CoolCzechGuide, která je zdarma ke stažení pro Android a iPhone. Spot ke kampani na Youtube už vidělo téměř půl milionu lidí.
O projektu USE-IT EUROPE
Celoevropský projekt si klade za cíl přibližovat cestovatelům evropská města z jiné perspektivy – očima místních, kteří nejlépe vědí, co stojí za to navštívit. Koncept pocházející ze 70. let zahrnuje v současnosti přes 45 evropských měst. Založit mapu svého města může kdokoliv – stačí dát dohromady skupinu lidí, kteří si mezi sebou rozdělí role editorů, překladatelů, grafiků, ale i korektorů a pokusí se shromáždit dostatečné množství finančních prostředků z vypsaných grantů, dotačních programů a lokálních finančních zdrojů.
autor: komerční tisková zpráva