Nové autobusy umožní vyřazení posledních vozů typu Karosa B-741 s motory Euro I, které jsou nejstaršími autobusy v současném vozovém parku DPP. Kloubové autobusy SOR NB 18 využívají naftový pohon, který má díky navazujícím moderním technologiím (systém pro redukci emisí) srovnatelný dopad na životní prostředí jako dotované autobusy s pohonem CNG, provozované v některých dalších městech České republiky.
„Jedná se o další pozitivní krok v rozvoji pražské veřejné dopravy. Cílem je, aby byla maximálně dostupná a atraktivní pro cestující a zároveň šetrná k životnímu prostředí,“ řekl náměstek primátorky a radní pro dopravu Petr Dolínek (ČSSD).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV