„Minulý rok byl pro Slevomat významným mezníkem. Dosažení miliardového ročního obratu znamenal posun na pozici nejrychleji rostoucí firmy českého internetu. Díky skvělému týmu se nám povedlo vybudovat perfektně fungující firmu s potenciálem dalšího růstu. Podmínky pro tento růst vytvoří nejen plánované inovace, ale také kroky směrem k rozvíjení zákaznické zkušenosti. Slevomat je firma s liberální firemní kulturou, firma neomezených možností, kde se oceňuje angažovanost a chuť posouvat věci dál. Proto jsem rád, že mým nástupcem se stává právě Marie Chytilová, která tyto vlastnosti výborně ztělesňuje,“ říká Peter Irikovský.
Poté, co Slevomat dosáhl po necelých čtyřech letech od svého založení miliardového ročního obratu, chce pod novým vedením dále růst a zaměřit se na zdokonalení prozákaznického přístupu. „Slevomat je nejrychleji rostoucí firmou v historii českého internetu. Proto se chci nyní zaměřit primárně na vylepšování zákaznické zkušenosti. Mým cílem je klientům maximálně zpříjemnit nakupování i uplatňování voucherů. K tomu bych chtěla využít zkušenosti, které jsem získala na pozici kontroly kvality a plánování nabídek i ve vedení oddělení módy,“ říká nová výkonná ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.
„Slevomat není jen slevový portál – chce dělat vše pro to, aby mohl lidem každý den přinášet radost z objevování, zábavu, možnost vyzkoušet si něco nového, či splnit si přání. Ať už se jedná o poukaz na nákup knih, poznávací zájezd, něco hezkého do bytu, gastronomický zážitek či dámskou kabelku. Třeba i můj ženský pohled na věc přispěje k rozvoji firmy něčím novým. Vždyť 70 % zákazníků Slevomatu tvoří ženy,“ dodává Marie Chytilová.
Více o Slevomat.cz
Slevomat.cz je první firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování a současně dala svým názvem jméno zcela novému odvětví internetového podnikání. Po necelých čtyřech letech existence je Slevomat největším českým slevovým portálem a současně nejrychleji rostoucí firmou českého internetu. Slevomat má přes 1,5 milionu registrovaných uživatelů, kteří se Slevomatem ušetřili přes tři a půl miliardy korun. Denně zaznamená přes 200 000 návštěv. O zákazníky a partnery Slevomatu pečuje přes 150 lidí.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva