Produkt E.ON Prémie je určen i všem stávajícím zákazníkům společnosti E.ON z řad domácností. V porovnání se standardním ceníkem společnosti nabízí slevu 13 % ze silové ceny elektřiny a poskytuje také garanci, že se po dobu 2 let těmto zákazníkům cena elektřiny nezvýší. „Produkt jsme spustili k 1. prosinci. Na rozdíl od řady jiných produktů, které jsou určeny pouze pro nové zákazníky, dává E.ON Prémie možnost ušetřit i všem našim stávajícím odběratelům z řad domácností. Ty o něj také projevují značný zájem,“ přiblížil Vladimír Vácha, tiskový mluvčí energetické společnosti E.ON.
Nový produkt je populární rovněž díky úspoře, na kterou mohou zákazníci dosáhnout. Ta se pohybuje v řádech stovek až tisíců korun. „Domácnosti, které využívají elektřinu pro svícení a provoz spotřebičů, mohou meziročně ušetřit zhruba 450 korun. Ti, kteří elektřinou i topí, mohou zaznamenat úsporu až 3 000 korun,“ objasnil Vácha s tím, že produkt E.ON Prémie je možné objednat již pouze do konce ledna přes bezplatnou E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva