Příkladem nedávných úspěšných sezónních akcí je například svátek Sv. Valentýna nebo Den matek. Aktuálně připravují obchodníci speciální slevové nabídky související se svatbou a vším kolem ní. Právě probíhající svatební speciál potvrzuje úspěch změny fungování slevových serverů na českém trhu. „Jen za první týden speciálu utratili Češi na Vykupto.cz za nabídky související se svatební tematikou okolo půl milionu korun. Celkem očekáváme nárůst tržeb v rozmezí 10 až 20 %, říká Tomáš Bátrla z Vykupto.cz a dodává: „Stále častěji sledujeme, že na slevových serverech hledají lidé inspiraci a nabídky v závislosti na konkrétních událostech, svátcích, společenských tématech a sezónních akcích. Tematické akce jsou cestou, jak rychle najdou nabídky podle toho, čím zrovna žijí a co je zajímá.“
Desetitisíce nabídek
Ohlas lidí na tematicky zaměřené dny potvrzuje i největší český vyhledávač slev Skrz.cz. „Na Skrz.cz se díky spolupráci se slevovými servery i e-shopy objeví denně okolo 10 000 aktivních nabídek. Z toho důvodu musíme neustále pracovat na zlepšování procesu jejich filtrování a vyhledávání. Tematické dny jsou jednou z cest, která se nám v tomto směru v minulosti osvědčila,“ říká Petr Kováčik ze Skrz.cz
a dodává: „Pomineme-li ostatní faktory, pak tematické dny zvyšují prodeje nabídek řádově o 20 %.“
Slevové servery jako aktuální katalog
Slevové servery zaznamenávají každoročně největší tržby během tří předvánočních měsíců. V ostatních částech roku je jejich úspěch závislý především na sezónních nabídkách. Ať už se jedná o Valentýn, Velikonoce, začátek školy či Den matek, Češi hledají na slevových serverech především inspiraci. „Tematické akce mají za úkol sjednotit nabídky relevantní pro aktuální téma a zjednodušit tak zákazníkům orientaci,“ vysvětluje Tomáš Bátrla, spoluzakladatel slevového serveru Vykupto.cz.
Motivace pro obchodníky
Kromě lepší orientace pro zákazníky představuje zavádění časově omezených tematických akcí i další možnosti pro obchodníky, kteří spolupracují se slevovými servery. „Nejenže při přípravě speciálně zaměřených nabídkových akcí sdružujeme relevantní nabídky, ale také oslovujeme obchodníky, aby ve stejném duchu připravili nové akce,“ říká Tomáš Bátrla z Vykupto.cz. Tematické akce tak motivují obchodníky a zároveň zvyšují množství nabídek na slevových serverech.
O Vykupto.cz
Vykupto.cz patří mezi průkopníky hromadného nakupování v ČR a je dlouhodobě druhým největším českým slevovým portálem. Za dobu své existence prodalo Vykupto.cz přes jeden milion Vykupónů (slevové kupóny), a zákazníkům tak ušetřilo více než 900 milionů korun. Základní hodnoty, které přispívají k stabilnímu růstu společnosti, jsou kvalita a spolehlivost poskytovaných služeb. Misí Vykupto.cz je především zvyšování kvality života zákazníků a snižování bariér v přístupu k aktivnímu životu, kvalitním produktům a zábavě. S Vykupto.cz mají zákazníci možnost objevovat nové služby, navštěvovat neznámá místa a zkoušet nové zboží. Vlajkovou lodí myšlenek Vykupto.cz je skutečný prožitek. Vykupto...a prožijme to!
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva