Nový trend: speciální tematické akce zvyšují slevovým serverům tržby o desítky procent

31.05.2014 21:11

Největší slevové servery mění po čtyřech letech na českém trhu zaběhnutý systém fungování. Vedle stálé nabídky začínají shromažďovat slevy do speciálních tematických akcí. Tato technika jim podle vyjádření některých zástupců slevových serverů zvyšuje tržby o desítky procent. Tematické akce zároveň motivují obchodníky, kteří zvyšují množství nabídek na slevových serverech. Největším benefitem pro zákazníky je snazší orientace ve velkém počtu slevových nabídek a jejich přizpůsobení aktuálnímu dění.

Nový trend: speciální tematické akce zvyšují slevovým serverům tržby o desítky procent
Foto: Hans Štembera
Popisek: Peníze, ilustrační foto

Příkladem nedávných úspěšných sezónních akcí je například svátek Sv. Valentýna nebo Den matek. Aktuálně připravují obchodníci speciální slevové nabídky související se svatbou a vším kolem ní. Právě probíhající svatební speciál potvrzuje úspěch změny fungování slevových serverů na českém trhu. „Jen za první týden speciálu utratili Češi na Vykupto.cz za nabídky související se svatební tematikou okolo půl milionu korun. Celkem očekáváme nárůst tržeb v rozmezí 10 až 20 %, říká Tomáš Bátrla z Vykupto.cz a dodává: „Stále častěji sledujeme, že na slevových serverech hledají lidé inspiraci a nabídky v závislosti na konkrétních událostech, svátcích, společenských tématech a sezónních akcích. Tematické akce jsou cestou, jak rychle najdou nabídky podle toho, čím zrovna žijí a co je zajímá.“

Desetitisíce nabídek

Ohlas lidí na tematicky zaměřené dny potvrzuje i největší český vyhledávač slev Skrz.cz. „Na Skrz.cz se díky spolupráci se slevovými servery i e-shopy objeví denně okolo 10 000 aktivních nabídek. Z toho důvodu musíme neustále pracovat na zlepšování procesu jejich filtrování a vyhledávání. Tematické dny jsou jednou z cest, která se nám v tomto směru v minulosti osvědčila,“ říká Petr Kováčik ze Skrz.cz
a dodává: „Pomineme-li ostatní faktory, pak tematické dny zvyšují prodeje nabídek řádově o 20 %.“

Slevové servery jako aktuální katalog

Slevové servery zaznamenávají každoročně největší tržby během tří předvánočních měsíců. V ostatních částech roku je jejich úspěch závislý především na sezónních nabídkách. Ať už se jedná o Valentýn, Velikonoce, začátek školy či Den matek, Češi hledají na slevových serverech především inspiraci. „Tematické akce mají za úkol sjednotit nabídky relevantní pro aktuální téma a zjednodušit tak zákazníkům orientaci,“ vysvětluje Tomáš Bátrla, spoluzakladatel slevového serveru Vykupto.cz.

Motivace pro obchodníky

Kromě lepší orientace pro zákazníky představuje zavádění časově omezených tematických akcí i další možnosti pro obchodníky, kteří spolupracují se slevovými servery. „Nejenže při přípravě speciálně zaměřených nabídkových akcí sdružujeme relevantní nabídky, ale také oslovujeme obchodníky, aby ve stejném duchu připravili nové akce,“ říká Tomáš Bátrla z Vykupto.cz. Tematické akce tak motivují obchodníky a zároveň zvyšují množství nabídek na slevových serverech.

O Vykupto.cz

Vykupto.cz patří mezi průkopníky hromadného nakupování v ČR a je dlouhodobě druhým největším českým slevovým portálem. Za dobu své existence prodalo Vykupto.cz přes jeden milion Vykupónů (slevové kupóny), a zákazníkům tak ušetřilo více než 900 milionů korun. Základní hodnoty, které přispívají k stabilnímu růstu společnosti, jsou kvalita a spolehlivost poskytovaných služeb. Misí Vykupto.cz je především zvyšování kvality života zákazníků a snižování bariér v přístupu k aktivnímu životu, kvalitním produktům a zábavě. S Vykupto.cz mají zákazníci možnost objevovat nové služby, navštěvovat neznámá místa a zkoušet nové zboží. Vlajkovou lodí myšlenek Vykupto.cz je skutečný prožitek. Vykupto...a prožijme to!

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

JCCR: V oblasti cestovního ruchu musíme zabrat, sousedé nám ubíhají mílovými kroky

19:15 JCCR: V oblasti cestovního ruchu musíme zabrat, sousedé nám ubíhají mílovými kroky

“Na čem nám ujíždějí sousedé” bylo tématem 8. ročníku největší konference cestovního ruchu v České r…