OKIN FACILITY personálně posiluje marketing

27.11.2013 14:42

Přední poskytovatel služeb facility managementu OKIN FACILITY posiluje oddělení marketingu. Na nové pozice přicházejí Petr Gráf, Pavel Mueller a David Rýpal. Nová personální struktura výrazněji akcentuje práci na strategických projektech, podporujících ambiciózní vizi firmy OKIN FACILITY – stát se lídrem v oblasti integrovaného facility managementu v regionu střední a východní Evropy.

OKIN FACILITY personálně posiluje marketing
Foto: red
Popisek: Okin Group

„OKIN FACILITY a stejně tak i další značky skupiny OKIN GROUP se neustále vyvíjí. I proto jsme se v poslední době zaměřili na modernizaci jejich vizuality. Věřím, že díky moderní a konzistentní komunikaci se nám podaří posílit pozici a image firmy na všech trzích, kde působí,“ uvádí  brand manažer David Rýpal. Na nové pozici bude zodpovědný za strategické řízení značek v rámci společnosti, včetně supervize nad dodržováním corporate identity. David Rýpal dosud ve firmě působil jako specialista marketingu.

Na nové pozice produktových manažerů přicházejí Petr Gráf (soft services) a Pavel Mueller (hard services). Mezi jejich hlavní činnosti patří realizace trade marketingových aktivit primárně s ohledem na podporu implementace nových inovativních služeb a expertní podpora obchodního týmu.

Petr Gráf ve společnosti OKIN FACILITY působí již od roku 2007 a na nové místo přichází z pozice manažera ekonomiky provozu. Ve firmě se dosud podílel především na obchodní a realizační fázi projektů v oblasti úklidových služeb. „Chci zúročit své dosavadní zkušenosti a nadále strategicky rozvíjet segment podpůrných a administrativních služeb, tzv. ‚soft services‘. Velkou výzvou bude také podpora inovací a práce na mezinárodních projektech v rámci členství v alianci ECSynergy. Toto unikátní partnerství totiž umožňuje skupině čerpat know-how z velkých mezinárodních projektů a úspěšná řešení implementovat ve spolupráci se svými zákazníky,“ říká Petr Gráf.

Pavel Mueller ve společnosti pracuje již šest let. Na nové pozici se bude věnovat rozvoji strategického segmentu OKIN FACILITY – technickým službám (hard services). „Rád bych dosáhl posílení pozice OKIN FACILITY jako leadera na trhu v oblasti technické správy a péče o stroje a výrobní zařízení,“ popisuje své cíle nový produktový manažer Pavel Mueller.

O alianci European Customer Synergy S.A.

ECSynergy se sídlem v Bruselu sdružuje evropské lídry v oblasti integrovaného facility managementu, kteří sdílejí know-how a hodnoty kvality a výkonnosti na co nejvyšší možné úrovni. Aliance působí ve 403 kancelářích v 38 zemích světa, zaměstnává přes 103 tisíc lidí a její obrat činí 3,8 miliard eur. Toto unikátní partnerství umožňuje členům čerpat zkušenosti z velkých mezinárodních projektů integrovaného facility managementu a implementovat úspěšná řešení ve spolupráci se svými zákazníky. Díky získanému know-how je OKIN FACILITY schopna svým zákazníkům poskytovat služby nejvyšší kvality a s nejmodernějšími technologickými postupy. Ve spolupráci s asociací firma získala například klienty, jako jsou Nike nebo polská důlní společnost NSG.
www.ecsynergy.eu

O společnosti OKIN GROUP, a. s.

OKIN GROUP je předním dodavatelem efektivních řešení na míru pro podniky ve střední a východní Evropě. Na českém trhu působí od roku 1993, má více než 2000 zaměstnanců a své služby poskytuje v ČR, na Slovensku, Ukrajině, v Srbsku, Bulharsku, Rumunsku a Polsku. Skupina OKIN zastřešuje dvě značky, OKIN FACILITY a OKIN BPO. 

OKIN FACILITY je specialista v poskytování integrovaného facility managementu, v jehož rámci zajišťuje technické služby (hard services), jako jsou správa a údržba budov, havarijní služba či energetický management, a podpůrné a administrativní služby (soft services) – bezpečnostní služby, recepce, helpdesk, úklid apod. Pod značkou OKIN CLEANING nabízí úklidový servis, jako OKIN INDUSTRY poskytuje služby průmyslovým podnikům a pod názvem OKIN SECURITY zajišťuje bezpečnost objektů. OKIN FACILITY nepřetržitě inovuje své služby a svým klientům nabízí unikátní know-how, které mj. čerpá také z členství v mezinárodní alianci European Customer Synergy. V současné době spravuje 9 tisíc objektů s více než 6 miliony m2 podlahové plochy. Mezi její klienty patří například skupina ČEZ, Ahold, Komerční banka nebo Telefónica Czech Republic, a.s.
www.okinfacility.cz

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa posílá údaje k zaplacení daně z nemovitých věcí

16:08 Finanční správa posílá údaje k zaplacení daně z nemovitých věcí

Finanční správa začala poplatníky vyrozumívat o nové výši daně z nemovitých věcí. Zhruba milion drži…