Obliba jízdenek z mobilní aplikace Sejf roste

23.02.2015 17:22

V říjnu loňského roku zavedl českobudějovický Dopravní podnik praktickou novinku v podobě aplikace Sejf. Ta umožňuje pohodlný nákup jízdenek na městskou hromadnou dopravu pomocí chytrého telefonu.

Obliba jízdenek z mobilní aplikace Sejf roste
Foto: Hans Štembera
Popisek: Cestující v hromadné dopravě

Aplikace se stala mezi cestujícími velmi oblíbenou a počet prodaných jízdenek každý měsíc roste. Do ledna letošního roku bylo tímto způsobem prodáno více než tři tisíce jízdenek. Přestože většina jízdních dokladů se i nadále prodává v klasické papírové podobě, je zřejmé, že lidé podobné moderní služby vítají a rádi je využívají.

„Výhodou zaplacení jízdného v mobilní aplikací Sejf je rychlost, pohodlí a také fakt, že člověk u sebe nemusí mít drobné. Samozřejmě i nadále chceme pokračovat v podobných inovacích, které lidem usnadňují používání veřejné dopravy,“ řekl Slavoj Dolejš, místopředseda představenstva Dopravního podniku města České Budějovice.

Aplikací Sejf si mohou zájemci stáhnout zdarma pro operační systémy iOS nebo Android, její ovládání je jednoduché a praktické. Aplikace funguje jako elektronická peněženka s možností nákupu jízdenek nejen v Českých Budějovicích, ale i v dalších městech.

Podrobné informace o aplikaci a návod na její používání jsou k dispozici na webových stránkách www.dpmcb.cz.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …