Ombudsmana ČEZ oslovilo vloni 253 zákazníků ze středních Čech, vyhověl 9 procentům z nich

10.02.2015 18:01 | Zprávy

Celkem 815 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v roce 2014 Ombudsman ČEZ. Z nich za oprávněné označil 81 podání. Nejvíce reklamací se týkalo měření množství odebrané elektřiny a smluvních záležitostí. Za více než 5 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ již téměř 3 300 podnětů. V regionu středních Čech ombudsman obdržel 253 podnětů, ve 23 případech dal za pravdu zákazníkům.

Ombudsmana ČEZ oslovilo vloni 253 zákazníků ze středních Čech, vyhověl 9 procentům z nich
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Zájem o služby Ombudsmana ČEZ roste

Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než pěti lety jako vůbec první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, znovu přezkoumává případy klientů, kteří nebyli spokojeni s vyřízením své stížnosti či reklamace již dříve podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. Zájem o jeho služby má přitom trvale vzestupný trend. Zatímco v roce 2010 na jeho stůl dorazilo 307 podnětů, o rok později už jich bylo 518, v roce 2012 vzrostl jejich počet na 775 a předloni na 803 podnětů. V loňském roce pak obdržel 815 podnětů nespokojených klientů.

Ve prospěch zákazníka rozhodl loni ombudsman v celé České republice v případě 81 podání a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby mu vyhověla. Z toho ve 29 případech byla chyba na straně Skupiny ČEZ, zatímco na 52 situací použil Ombudsman ČEZ tzv. specifický přístup, kdy zohlednil zejména sociální situaci podatele. Na základě vybraných zjištění doporučil společnostem Skupiny ČEZ provedení některých změn v postupech nebo přijetí účinných nápravných opatření.

Ve středních Čechách vyhověl 23 zákazníkům 

Z regionu středních Čech vloni ombudsman obdržel 253 podnětů, přičemž ve 23 případech dal za pravdu zákazníkům. Z toho v 8 případech byla chyba na straně Skupiny ČEZ a patnáctkrát použil Ombudsman ČEZ specifický přístup.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Co přesně hodláte dělat proto, aby se Ukrajinci po válce vrátili domů?

A proč poskytujeme azyl i mužům, kteří by měli svou zemi bránit? Ještě otázka, je podle vás pro nás přínosem a případně jakým, když tu u po válce Ukrajinci zůstanou, protože teď tvrdíte, že pro nás přínosem jsou, pak zase, že se budete snažit o jejich návrat, upřímně se v těch vašich prohlášeních vů...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Povodí Moravy: Extrémní klimatické podmínky mohou zapříčinit úhyny ryb

19:15 Povodí Moravy: Extrémní klimatické podmínky mohou zapříčinit úhyny ryb

Vysoká koncentrace živin obsažených ve vodě v kombinaci s dlouhodobě nízkými průtoky v tocích a vyso…