Zájem o služby Ombudsmana ČEZ roste
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než pěti lety jako vůbec první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, znovu přezkoumává případy klientů, kteří nebyli spokojeni s vyřízením své stížnosti či reklamace již dříve podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. Zájem o jeho služby má přitom trvale vzestupný trend. Zatímco v roce 2010 na jeho stůl dorazilo 307 podnětů, o rok později už jich bylo 518, v roce 2012 vzrostl jejich počet na 775 a předloni na 803 podnětů. V loňském roce pak obdržel 815 podnětů nespokojených klientů.
Ve prospěch zákazníka rozhodl loni ombudsman v celé České republice v případě 81 podání a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby mu vyhověla. Z toho ve 29 případech byla chyba na straně Skupiny ČEZ, zatímco na 52 situací použil Ombudsman ČEZ tzv. specifický přístup, kdy zohlednil zejména sociální situaci podatele. Na základě vybraných zjištění doporučil společnostem Skupiny ČEZ provedení některých změn v postupech nebo přijetí účinných nápravných opatření.
Ve středních Čechách vyhověl 23 zákazníkům
Z regionu středních Čech vloni ombudsman obdržel 253 podnětů, přičemž ve 23 případech dal za pravdu zákazníkům. Z toho v 8 případech byla chyba na straně Skupiny ČEZ a patnáctkrát použil Ombudsman ČEZ specifický přístup.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva