On-line chat ČPZP v letech 2014 a 2015 využilo téměř 38 tisíc klientů

26.01.2016 15:59

On-line chat České průmyslové zdravotní pojišťovny využilo za poslední dva roky více než 37 600 klientů.

On-line chat ČPZP v letech 2014 a 2015 využilo téměř 38 tisíc klientů
Foto: ČPZP
Popisek: ČPZP

Od července 2012, kdy byla tato unikátní služba spuštěna, ji použilo téměř 70 000 lidí. Operátoři třetí největší zdravotní pojišťovny v zemi denně vyřídí na 60 dotazů. ČPZP provozuje chat jako jediná zdravotní pojišťovna v ČR.

Podle statistik ČPZP bylo loni vyřízeno 15 500 dotazů. Klienti se nejčastěji ptají na preventivní programy a cestovní pojištění.  „Nejvíce dotazů týkajících se pojištění přijímáme v období před zimními a letními dovolenými. Dále se klienti často ptají na preventivní programy a výši pojistného. V případě, že by si chtěl klient vyřídit změnu kategorii plátce, měnil údaje o své osobě a chtěl sdělovat citlivé údaje, doporučíme mu návštěvu pobočky nebo ho odkazujeme na naší e-podatelnu. Dbáme na bezpečnost našich klientů, a proto na chatu řešíme spíše obecné dotazy,“ přibližuje konkrétní statistiky mluvčí ČPZP Elenka Mazurová.

Provoz chatu je shodný s úředními hodinami informačního centra, to znamená ve všední dny od 7 do 17 hodin. Služba funguje tak, že po kliknutí na ikonku se zobrazí jméno operátora, který v případě položení dotazu naváže s klientem ihned komunikaci. „Chat je navíc zabezpečen tak, že ho vidí pouze klient a operátor. Nikdo další k němu přístup nemá,“ popisuje dále mluvčí ČPZP.

Položit dotaz na ČPZP může pojištěnec i v době, kdy není žádný operátor k dispozici. V roce 2015 bylo tímto způsobem vyřízeno 716 offline dotazů a v roce 2014 dokonce 1042. „Pokud není žádná z operátorek připojena, může klient jednoduše vyplnit formulář a odeslat svůj dotaz. Operátorky na něj odpoví při nejbližší příležitosti," dodává závěrem vedoucí odboru péče o klienty Emil Rakus.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna je druhou největší zaměstnaneckou zdravotní pojišťovnou s více než 1,2 milionu pojištěnců a 110 pobočkami po celé České republice.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…