Penny Market pomohl Nadaci Kapka naděje a lidem zasaženým povodněmi
02.10.2013 10:56
Díky společné pomoci Penny Marketu a jeho zákazníků se podařilo vybrat vice než 2.380.000,- Kč, které si rozdělily Nadace Kapka naděje a Povodňové konto pomáhající spoluobčanům zasaženými povodněmi. Model spolupráce byl přitom velmi jednoduchý; na Kapku naděje se vybíralo nákupem označených výrobků a Povodňové konto získalo příspěvek z každé prodané igelitové tašky.
„Pomáhat společně se opravdu osvědčilo. Jsem velice potěšen, že naši zákazníci na podobné aktivity reagují příznivě a že naším prostřednictvím pomohli nemalou částkou hned dvěma rozdílnými směry. Ať už jde o Nadaci Kapka Naděje, se kterou Penny spolupracuje dlouhodobě, nebo o Povodňové konto, pomoc je bez debaty na místě a obě instituce jsou garantem, že finanční pomoc dorazí na správná místa,“ komentuje vybranou částku Daniel Novotný, vedoucí oddělení marketingu.
Penny Market na českém trhu působí od roku 1997. Zaměstnává více než 7 000 zaměstnanců a provozuje přes 345 prodejen. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a letos odstartoval vlastní zákaznickou Penny kartu.
Paní Kovářová, dobrý den. Zajímá mě, proč se dopředu předpokládá, že korespondenční volby zpochybní jejich výsledek? Já teda nevím, ale podle mě je kvůli volbě až moc povyku, kéž by se takto řešily zásadnější věci, co trápí lidi. Myslím, že korespondenční volby řeší jen politici a moc nechápu proč? ...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.