„Předem jsme tušili, že Interview bude čtenáře zajímat, protože podobný formát na našem trhu chyběl. I tak nás ale rychlost, se kterou první číslo zmizelo z pultů, velmi mile překvapila. Máme z úspěchu radost, ale zároveň cítíme vůči našim čtenářům závazek, abychom dostáli jejich dalším očekáváním,“ řekl Jaromír Soukup, předseda představenstva vydavatelství Empresa Media.
„Okamžitě, jak jsme zjistili, že časopis je v několika desítkách prodejen vyprodaný, tak jsme začali ve spolupráci s vydavatelem zajišťovat do těchto prodejen dodávky dalších výtisků,“ řekl Martin Novák, ředitel obchodu PNS.
„Zatímco řada nových magazínů se k ideálnímu prodanému nákladu musí probojovávat řadu měsíců a za velkých marketingových investic, tak časopis Interview ukazuje, že lze na trhu uspět i jednodušeji. Chtěli jsme od začátku vytvořit jiný magazín. Takový, který se nebude podbízet zvířátky a vitamíny na titulní stránce, ale bude naopak schopný oslovit intelektuálnější skupinu čtenářů a lidi s rozhodovacími pravomocemi,“ uvedl Miloš Kozumplík, šéfredaktor Interview.
Redakce nyní připravuje dubnové číslo Interview, ve kterém italská herečka Monica Bellucci hovoří o údělu stárnoucí ženy a o své nejnovější roli bond girl. Výtvarník Jiří Šalamoun, který slaví jubileum 80 let, vypráví nejenom o stvoření Maxipsa Fíka, ale i o svých erotických snech, válce a estébácích.
Druhé číslo magazínu Interview vyjde 1. dubna 2015 v rozsahu 100 stran za 35 Kč.
Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, časopis Exkluziv, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva