Ve čtvrtek 4. ledna odvysílala televize Barrandov tradiční politickodiskusní blok, sestávající ze dvou pořadů – TÝDNE s prezidentem a Duelu Jaromíra Soukupa. Oba formáty se ihned po odvysílání zařadily mezi nejúspěšnější pořady stanice. V roli moderátora mohli diváci v obou případech spatřit generálního ředitele TV Barrandov a předsedu představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromíra Soukupa.
„Fakt, že sledovanost našeho politickodiskusního bloku i po nedávném rekordu roste, je jednoznačným důkazem toho, že je to právě naše televize, která v těchto chvílích, kdy se rozhoduje nejenom o tom, kdo stane v čele České republiky, ale i o jejím celkovém směřování a budoucnosti, poskytuje občanům nezávislé zpravodajství a informace bez jakékoli cenzury. Jsem rád, že jsme nový rok otevřeli takovým úspěchem a že naši snahu umí ocenit i diváci,“ uvedl Jaromír Soukup.
V případě rozhovoru generálního ředitele s novou ministryní financí ČR Alenou Schillerovou, která odpovídala na otázky týkající se jejího jmenování, hlasování o důvěře nové vládě či aktuálně nejprobíranější kauzy Čapí hnízdo, jich v průměru bylo 266 tisíc při podílu 7,5 procenta. Alespoň tři minuty v kuse vysílání vidělo 524 tisíc diváků a stalo se tak druhým nejlepším v historii pořadu. Ještě lepší čísla měl včerejší TÝDEN s prezidentem, který dosáhl úplně nejlepšího výkonu od startu vysílání – zaznamenal 368 tisíc diváků při podílu 9 procent. Alespoň tři minuty v kuse pořad sledovalo 581 tisíc diváků.
ATO – Nielsen Admosphere, 4. 1. 2018, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0-3, data k dispozici 5. 1. 2018
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva