Vedle informací o aktuálním programu bude možné přes Facebook nahlédnout i do „muzejní kuchyně“ a dozvědět se tak něco více třeba o přípravě výstav.
Pro mnoho z vás není Facebook určitě žádnou novinkou. Jen v České republice je na této původně americké stránce údajně registrováno již kolem 4,2 miliónu účtů. Pokud patříte mezi vlastníky jednoho z nich, stačí si přes vyhledávač stránek najít Poštovní muzeum a profil si mezi své oblíbené přidat. Ti, co si s tímto médiem příliš nerozumějí nebo jej třeba kvůli bezpečnosti užívat nechtějí, mají možnost si to nejaktuálnější o Poštovním muzeu zjistit zadáním výše zmíněné adresy. Stránka je totiž přístupná i pasivním uživatelům.
Facebook je sociální síť sloužící ke komunikaci mezi uživateli. Zaměstnanci muzea tak budou velice rádi, když se do dění na stránkách svým komentářem, kritikou či nápadem aktivně zapojíte. Kdo ví, třeba právě tu vaši sdílenou myšlenku najdete posléze v muzeu zrealizovanou…
autor: Česká pošta