„Vyřešení sporů týkajících se umisťování reklamy na majetku DPP je jedním ze stěžejních letošních úkolů pro vedení společnosti,“ říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP s tím, že nové vedení Dopravního podniku musí napravovat vážné chyby předchůdců. „Provedení transparentního řízení a výběr nového provozovatele reklamy považujeme za nezbytné kroky. V současné době euroAWK ani RENCAR nemají platnou smlouvu, na základě níž by byly oprávněny využívat majetek DPP k reklamním účelům. Uplatnění nároků Dopravního podniku vůči euroAWK a RENCAR je tak logickým vyústěním vlekoucích se sporů,“ dodává Martin Gillar.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva