Prodaný náklad časopisu Týden přesáhl 51 tisíc výtisků

20.05.2015 11:55

Zpravodajskému magazínu Týden se v letošním roce daří zvyšovat prodané náklady. V dubnu několikrát pokořil hranici 50 tisíc prodaných výtisků. A v prvním květnovém týdnu, ve kterém nabídl čtenářům zajímavý rozhovor s profesorem Pavlem Kolářem, dosáhl rekordních 51 460 tisíc prodaných kusů.

Prodaný náklad časopisu Týden přesáhl 51 tisíc výtisků
Foto: Empresa Media
Popisek: Časopis Týden.

„Jsem rád, že investice do kvalitního obsahu, zajímavých rozhovorů a investigativních kauz přinášejí výsledky. Kromě dobrých prodejů a zvýšení prestiže našeho magazínu pak kvituji i pozitivní tendenci ze strany zadavatelů inzerce, kteří vědí, že se jim vyplatí prostřednictvím Týdne oslovovat lidi s rozhodovacími pravomocemi,“ okomentoval výsledky prodejů Jaromír Soukup, předseda představenstva Empresa Media, do jejíž skupiny časopis Týden patří, a dodal: „Též mě těší, že se daří propojovat investigaci časopisu Týden s programem TV Barrandov, jak například ukázala nedávná  kauza neproclené kabelky partnerky ministra financí. TV Speciál, který se této kauze věnoval, měl sledovanost  přes čtvrt milionu lidí.“ 

„Snažíme se neustále Týden zlepšovat a dělat jej čtenářsky atraktivní, aniž bychom ztráceli na serióznosti a kvalitě obsahu. Od dubna jsme zařadili i novou rubriku Panoptikum bulvární hyeny, kterou připravuje pro Týden Pavel Novotný. Na rozdíl od jeho běžné tvorby se však vážnější formou věnuje dění ve společenském životě. Naším cílem je poskytnout čtenářům ucelené informace, k nimž - ať chceme nebo ne - patří i dění v této části společnosti,“ doplnil k nové rubrice generální ředitel redakcí Daniel Köppl.


Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, časopis Exkluziv, měsíčník Interview a  dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Podvodné výzvy k úhradě cla

19:02 Celní správa: Podvodné výzvy k úhradě cla

Celní úřad pro Pardubický kraj upozorňuje na podvodná jednání a žádá veřejnost o obezřetnost při výz…