„Jsem rád, že investice do kvalitního obsahu, zajímavých rozhovorů a investigativních kauz přinášejí výsledky. Kromě dobrých prodejů a zvýšení prestiže našeho magazínu pak kvituji i pozitivní tendenci ze strany zadavatelů inzerce, kteří vědí, že se jim vyplatí prostřednictvím Týdne oslovovat lidi s rozhodovacími pravomocemi,“ okomentoval výsledky prodejů Jaromír Soukup, předseda představenstva Empresa Media, do jejíž skupiny časopis Týden patří, a dodal: „Též mě těší, že se daří propojovat investigaci časopisu Týden s programem TV Barrandov, jak například ukázala nedávná kauza neproclené kabelky partnerky ministra financí. TV Speciál, který se této kauze věnoval, měl sledovanost přes čtvrt milionu lidí.“
„Snažíme se neustále Týden zlepšovat a dělat jej čtenářsky atraktivní, aniž bychom ztráceli na serióznosti a kvalitě obsahu. Od dubna jsme zařadili i novou rubriku Panoptikum bulvární hyeny, kterou připravuje pro Týden Pavel Novotný. Na rozdíl od jeho běžné tvorby se však vážnější formou věnuje dění ve společenském životě. Naším cílem je poskytnout čtenářům ucelené informace, k nimž - ať chceme nebo ne - patří i dění v této části společnosti,“ doplnil k nové rubrice generální ředitel redakcí Daniel Köppl.
Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, časopis Exkluziv, měsíčník Interview a dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva