„Zarážející byl pro nás fakt, že desetina dotázaných, která v minulosti změnila dodavatele, byla k podpisu donucena nátlakem prodejce. Další 2 % respondentů uvedli, že byli podvedeni falešným obchodníkem. Je tak stále důležitější, aby si lidé dávali velmi dobrý pozor na to, co podepisují a jakou nabídku a od koho akceptují,“ říká Zdeněk Mařík, energetický poradce Europe Easy Energy.
Nejčastější důvody ke změně
Nejčastějším spouštěčem změny dodavatele je cena – buď navýšení stávající ceny, nebo objevení levnější nabídky konkurence. Pro 14 % respondentů byl konkrétním impulsem kontakt ze strany konkurenčního dodavatele. Častým důvodem ke změně byla také nespokojenost s jednáním stávajícího dodavatele.
„Nikdy jsem se nemohla dovolat na zákaznické centrum, chodilo mi pozdě vyúčtování, zaměstnanci byli arogantní,“ uvedla například paní Markéta B.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva