mBank při příležitosti testování revolučního internetového bankovnictví poskytla zástupcům médií „testovací finanční prostředky“, které v závěru workshopu společně převedli ze svých osobních účtů mKONTO na účet Sportovního klubu Jedličkova ústavu. Částku 15 000 Kč využije klub na částečné pokrytí nákladů na zimní přípravné soustředění parasnowboardisty Tomáše Vaverky.
Po šesti letech od svého vstupu na český a slovenský trh mBank 10. února uvede nejen nové logo a firemní design, ale především své nové internetové bankovnictví. To přináší uživatelsky přívětivé a snadno ovladatelné prostředí s neotřelým designem.
„Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit," uzavírá Bronislav Dvořáček, vedoucí produktového oddělení mBank.
mBank je největší internetovou bankou v České republice. Od roku 2007 si zde získala přízeň více než 480 000 zákazníků, kterým většinu služeb poskytuje zdarma. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. mBank v České republice působí jako pobočka polské banky mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva