„Déčko naplňuje své prvotní cíle, je bezpečné z hlediska obsahu i absence obchodních sdělení, je předvídatelné a v oblasti tvorby se zaměřuje na zábavně vzdělávací pořady,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák a dodává: „Česká televize je u nás v podstatě jediným subjektem, který nové dětské pořady vyvíjí. A vzhledem k tomu, jak rychle se proměňují technologie i přístup dětí k mediálnímu obsahu, musíme neustále hledat nové, aktuální formáty, jež pro ně budou zajímavé. Naštěstí se nám to daří, Déčko je i po třech letech na druhém místě ve sledovanosti veřejnoprávních dětských stanic v Evropě, u dětí má třetinový divácký podíl a zachovává si i důvěru rodičů. Konečně, průměrný věk diváka ČT :D je dvacet pět let.“
„Pro novou televizní sezonu vzniklo několik pořadů, které se snaží děti motivovat k většímu zájmu o jejich bezprostřední okolí, S Hubertem v přírodě, Moje zahrádka nebo cyklus využívající přirozené zvědavosti dětí a jejich fascinace velkými stroji Kombajn je fajn,“ říká výkonný ředitel ČT :D Petr Koliha. „Snažíme se ale zábavnou formou zpracovávat i náročnější témata, například vesmír v pořadu Teleskop, techniku v soutěžním formátu U6 – Úžasný svět vědy nebo historii v druhém cyklu úspěšného pořadu Sám v muzeu,“ doplňuje Petr Koliha.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva